شهرهای شناور آینده را بشنایسد +عکس : Green Sea Star یا ستاره دریایی سبز، که ...


Green Sea Star یا ستاره دریایی سبز، که در اقیانوس هند و در جزایر مالدیو در حال ساخت می باشد و شامل هتل، مرکز کنفرانس و امکانات دیگر بصورت شناور می باشد. پی سی وار: قطعا همانطور که در دنیای گجت های مختلف شاهد پیشرفت بسیار زیادی هستیم، این پیشرفت در زمینه های دیگر نیز وجود دارد و حتی ممکن است سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های دیگر بیشتر هم باشد. پیشرفت در دنیای پزشکی، حمل و نقل، رباتها و حتی معماری. به تازگی وبسایت نشنال جئوگرافیک تصاویری از طرح شهرهای آینده که بصورت شناور برروی آب (دریا و اقیانوس) قرار دارند را به نمایش گذاشته است که بسیار جالب،زیبا و خلاقانه به نظر می رسند.

۱. Seascraper، یک جامعه خودکفا از خانه ها، ادارات و فضاهای تفریحی می باشد. انرژی مورد نیاز این شهر توسط توربین هایی که در زیر شهر قرار دارند و توسط جریان آب حرکت می کنند به دست می آید. یک کارخانه آب شیرین کن به همراه سیستم جمع آوری آب باران از دیگر سیستم های مورد استفاده در این شهر می باشد.

بانک آینده , آینده , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف

2. Floating Recycling Center، که در واقع یک سیستم بازیافت کروی شکل می باشد. این مرکز، زباله های دریایی را جمع آوری و آنها را بازیافت می کند.

شعب بانک آینده , تعداد شهرهای ایران , شهرهای ایران

3. Trash-filled "Oceanscraper” این سازه هم شامل نوعی سیستم بازیافت دریایی است که کار جمع آوری و بازیافت زباله ها را انجام می دهد.

کد بنر شناور , جمعیت شهرهای ایران , نقشه شهرهای ایران

4. Waterscraper که در آن هتل، رستوران، تفریگاه و اسکه های مختلف قرار دارد.

شهرهای آلمان , شهرهای اسپانیا , نرخ سود بانک آینده

5. Oil Rig Reimagined که شبیه به دکل های استخراج نفت است، سازه ای است که کار تبدیل آب شور به آب شیرین و ذخیره آن را انجام می دهد. این آب تصفیه شده برای استفاده در اختیار کشورهای فقیر قرار خواهد گرفت.

شهرهای فرانسه , شهرهای ترکیه , شهرهای روسیه

6. Floating Cruise Ship Terminal، همانطور که از نام آن هم مشخص است یک ترمینال دریایی مدرن و مجهز می باشد که حدود ۴۹۰,۰۰۰ متر مربع مساحت دارد.

شهرهای استان تهران , پرجمعیت ترین شهرهای جهان , جمعیت شهرهای ایران در سال 94

7. The Citadel، این سازه برای تکمیل در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است. این سازه می تواند اولین مجموعه آپارتمان های شناور در اروپا نامیده شود.

پیش بینی آینده , آینده نگری , آینده نگر

8. Green Sea Star یا ستاره دریایی سبز، که در اقیانوس هند و در جزایر مالدیو در حال ساخت می باشد و شامل هتل، مرکز کنفرانس و امکانات دیگر بصورت شناور می باشد.

شبای بانک آینده , ویژگیهای هواپیماهای مسافری آینده , بررسی آینده برزیل پس از روسف

9. Float House، این خانه توسط معمار هلندی Koen Olthuis طراحی شده است و برای زندگی یک خانواده بسیار مناسب می باشد.این خانه در نزدیکی آمستردام بنا شده است.

بازگشت به آینده , آمار جمعیت شهرهای ایران , امید به آینده


ویدیو : شهرهای شناور آینده را بشنایسد +عکس