شهادت 28 مامور ناجا در 300 درگیری مسلحانه با اشرار :   اخبار حوادث - اشرفی ...



درگیری مسلحانه , قاتل سه مامور ناجا در کازرون اعدام شد , درگیری مسلحانه مرگبار در مهاباد

 

اخبار حوادث - اشرفی عنوان کرد:
شهادت 28 مامور ناجا در 300 درگیری مسلحانه با اشرار/هلاکت 79 قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کشف 128 تن انواع مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان طی 648 عملیات در سال گذشته خبر داد و گفت: 300 عملیات منجر به درگیری مسلحانه با اشرار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدحسین اشرفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در سال گذشته طی 300 عملیات‌های مسلحانه انجام شده 79 قاچاقچی به هلاکت رسیدند، همچنین تعداد 24 نفر در این درگیری‌ها زخمی و مجروح شدند.
 
دبیر شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعداد 28 نفر از نیروهای انتظامی و مرزبانی در این عملیات‌ها به شهادت رسیده و 41 نفر نیز زخمی شده‌اند، بیان کرد: بیشترین فراوانی نوع مواد مخدر کشف شده شامل تریاک به میزان 101.5‌ تن، ماده مخدر حشیش به میزان 20 تن و همچنین 5 تن هروئین است.
 
اشرفی، میزان کشفیات نیروهای مرزبانی را 57 تن و نیم و میزان کشفیات توسط نیروهای انتظامی را نیز 44 تن در سال گذشته عنوان کرد و همچنین از شناسایی و دستگیری تعداد 423 قاچاقچی مواد مخدر و تعداد 302 توزیع کننده در سراسر استان خبر داد.
 
وی افزود: در سال گذشته همچنین نیروهای مرزبانی و انتظامی تعداد 400 هزار قرص روانگردان را کشف و در این رابطه یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شناسایی و نسبت به انهدام آن اقدام شد.
 
اشرفی ادامه داد: در سال 92 همچنین با تلاش های انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر تعداد 54 نقطه آلوده در استان شناسایی و پاکسازی شده است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : شهادت 28 مامور ناجا در 300 درگیری مسلحانه با اشرار