«شناسنامه» پسر قمیشی باطل شد! :     دو برادر دوقلوی خواننده و پرطرفدار لس ...



 

سیاوش قمیشی , قمیشی , عکس دار کردن شناسنامه

 

دو برادر دوقلوی خواننده و پرطرفدار لس آنجلسی با انتشار آلبوم جدیدشان در آن سوی آب ها به نوعی باعث شدند «شناسنامه» علیرضا قمیشی باطل شود.

 

«علیرضا قمیشی» پس از سال ها بالاخره سال قبل توانست نخستین آلبوم رسمی اش «اسیر» را در بازار موسیقی ایران منتشر کند و بیلبوردهای تبلیغاتی این آلبوم که نام «قمیشی» را حتی بزرگتر و برجسته تر از نام آلبوم درج کرده بود، سبب شد استقبال خوبی از آلبوم این خواننده از سوی مخاطبان کنجکاو موسیقی به عمل آید و او شهرت و اعتبار خاصی را در بین اهالی موسیقی از آن خود کند.

این خواننده این روزها به شدت درگیر آلبوم جدید اش است ولی از بد روزگار نامی که برای آلبومش انتخاب کرده بود، زودتر از انتشارآلبومش، روی آلبوم یکی از خواننده های لس آنجلسی سر در آورد تا این خواننده مجبور شود باز هم مراحل مجوز نام جدید آلبوم اش را از سر بگیرد.

آلبوم قمیشی قرار بود «شناسنامه» نام بگیرد که دو برادر دوقلو و پرطرفدار لس آنجلسی زودتر از این خواننده آلبومشان را با این اسم راهی بازار کردند تا به نوعی «شناسنامه» پسر قمیشی باطل شود!

این آلبوم تقریبا تمام مراحل ساخت و تولید اش را سپری کرده و اوایل نیمه دوم سال وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد..... / شبکه خبری برنا


ویدیو : «شناسنامه» پسر قمیشی باطل شد!