شكر، ماده سمی از آب درآمد : البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد ...


البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما اگر در خوردن شكر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناك در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.

کسب درآمد از مشاهده آگهی , کسب درآمد از تبلیغات کلیکی , کسب درآمد از اینترنت

پادشا:  این توصیه جدید دانشمندانی است كه معتقدند؛ مصرف محصولات حاوی شكر مانند كیك‌ها و نوشیدنی‌های شیرین، عامل اصلی ابتلا به چاقی، سرطان، بیماری قلبی و مشكلات كبدی است. تقریبا هر سال بیش از 35 میلیون نفر در سراسر جهان به‌دلیل استفاده از این محصول دچار بیماری‌های خطرناك می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما اگر در خوردن شكر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناك در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.شكر علاوه بر آن‌كه انسان را چاق می‌كند، سوخت‌وساز بدن را تغییر می‌دهد، فشارخون را افزایش می‌دهد و تعادل هورمون‌های بدن را به‌هم می‌زند. همین عوامل می‌تواند به كبد آسیب وارد كرده و یك عمر بیماری و مشكل را برای شما ایجاد كند.دانشمندان بر این باورند كه استفاده از شكر و محصولات حاوی این ماده باید تا حد ممكن محدود شود.استفاده از شكر در طول 50 سال گذشته بیش از 3برابر شده و متاسفانه امروز تعداد مبتلایان به چاقی در سراسر جهان بیشتر از افرادی است كه از سوء‌تغذیه رنج می‌برند.


ویدیو : شكر، ماده سمی از آب درآمد