شقایق دهقان، پژمان، فوتبال و ماهواره! : به نظر من آن حمایتی که باید باشد نیست ...


به نظر من آن حمایتی که باید باشد نیست و این کاملا مشخص است وگرنه این افراد را همه دوست داشتند که بیایند و در تلویزیون کار کنند. به اضافه اینکه در رقابت‌ وحشتناکی که با کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌یی قرار گرفته‌ایم.  خبرگزاری ایسنا: شقایق دهقان پس از تجربه‌ی موفق بازی در مجموعه طنز «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت، مقابل دوربین سریال دیگری از این کارگردان با عنوان «پژمان» رفت.

این بازیگر درباره‌ی لزوم حمایت تلویزیون از کارگردانان و هنرمندان طنز می‌گوید: آن حمایتی که باید باشد نیست و این کاملا مشخص است؛ این در حالی است که در رقابت وحشتناکی با کانال‌های ماهواره‌یی قرار گرفته‌ایم.

شقایق دهقان درباره‌ی ساخت سری جدید «ساختمان پزشکان» اظهار می‌کند: طرفداران «ساختمان پزشکان» زیادند، با توجه به اینکه باز پخش می‌شود هنوز هم مخاطبان زیادی دارد، اما به دلایلی سری دوم آن ساخته نشد.

شقایق دهقان , شقایق دهقان نامادری است , همسر شقایق دهقان

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا «پژمان» موفقیت «ساختمان پزشکان» را تکرار خواهد کرد؟ گفت: نمی‌دانم؛ تا زمانی که این سریال پخش نشود، آدم هیچ وقت نمی‌تواند مطمئن شود که کار موفقی است یا نه؛ هر چه‌قدر هم که تلاش خودش را کرده باشد. اما امیدوارم اینگونه باشد به دلیل اینکه انتخاب بازیگران خوب است و روی موضوعی انگشت‌ گذاشته‌ایم که مورد علاقه‌ی مردم است.

او افزود: اینکه مردم ما فوتبال دوست‌اند و درگیر حواشی فوتبال می‌شوند، شاید کمی بر جذابیت بیشتر سریال پژمان تاثیرگذار باشد.

دهقان در ادامه درباره‌ی نقش خود در طنز «پژمان» توضیح داد: نقش دختری را ایفا می‌کنم که تک‌بعدی است. در زندگی درس زیاد خوانده و به تاریخ و جغرافیا علاقه‌ی زیادی دارد و آن اندازه که برای درس خواندش وقت گذاشته‌ است، روابط اجتماعی را که به طور معمول همه می‌دانند، نمی‌داند و اجتماعی نیست.

 تلویزیون آن طور که باید از هنرمندان طنز حمایت نمی‌کند

این بازیگر طنز تلویزیون در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود، درباره‌ی لزوم حمایت تلویزیون از کارگردانان و هنرمندان حرفه‌یی طنز، اظهار کرد: به نظر من آن حمایتی که باید باشد نیست و این کاملا مشخص است وگرنه این افراد را همه دوست داشتند که بیایند و در تلویزیون کار کنند. به اضافه اینکه در رقابت‌ وحشتناکی که با کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌یی قرار گرفته‌ایم.

 نه تنها باید از آن کسانی که در تلویزیون کار کرده‌اند، حمایت شود بلکه باید از کارگردانان و هنرمندان سینمایی هم استفاده شود تا دوباره مردم به سمت تلویزیون خودمان برگردند، نه اینکه همان‌هایی هم که برای تلویزیون کار می‌کردند را هم از دست بدهیم. آن هم با این رقابتی که بین تلویزیون خودمان و کانان‌های ماهواره‌یی وجود دارد.


مجموعه تلویزیونی طنز «پژمان» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت از اواسط زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت و تصویربرداری آن چند روزی است که به پایان رسیده است.

پدر شقایق دهقان , شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی , اینستاگرام شقایق دهقان

فرهاد آئیش، اشکان خطیبی، امیر حسین رستمی و رامبد جوان نیز از جمله هنرمندانی بودند که در بخش‌های پایانی به این مجموعه ملحق شدند و با نقش خودشان مقابل دوربین رفتند.

پژمان قصه فوتبالیستی (با بازی پژمان جمشیدی) است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده.

سام درخشانی در این سریال نقش مدیر برنامه‌های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، ویدا جوان، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی، رضا کریمی، اردشیر کاظمی و... دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.

پیمان قاسم‌خانی و محراب قاسم‌خانی نیز فیلمنامه پژمان را نوشته‌اند.

«پژمان» جزو گزینه‌های پخش در ایام نوروز از شبکه سه بود، ولی در نهایت قرار شد پخش آن به زمان دیگری موکول شود. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیماست


ویدیو : شقایق دهقان، پژمان، فوتبال و ماهواره!