شبنم فرشادجو، در راهِ هدیه تهرانی : عکسی از شبنم فرشادجو، بازیگر تلویزیون، ...


عکسی از شبنم فرشادجو، بازیگر تلویزیون، به تازگی منتشر شده که ادعا می کند می خواهد کمیته زنان را در فدراسیون هندبال راه اندازی کند. این خبر ابهامات زیادی دارد ولی فرشادجو یا کسانی که این خبر را منتشر کرده اند، توضیح بیشتری نداده اند. هفته نامه تماشاگران امروز: عکسی از شبنم فرشادجو، بازیگر تلویزیون، به تازگی منتشر شده که ادعا می کند می خواهد کمیته زنان را در فدراسیون هندبال راه اندازی کند. این خبر ابهامات زیادی دارد ولی فرشادجو یا کسانی که این خبر را منتشر کرده اند، توضیح بیشتری نداده اند.

هندبال زنان در همه سال های گذشته فعال بوده و حتی تورنمنت های خارجی را هم تجربه کرده؛ هیچ وقت هم تعطیل نبوده که فرشادجو بخواهد آن را دوباره فعال کند.

هدیه تهرانی , شبنم فرشادجو , هدیه تهرانی instagram

بعضی از احتمالات این است که شاید او هم می خواهد مثل هدیه تهرانی که در فدراسیون ووشو مسئولیت گرفت، در این فدراسیون سمتی بگیرد اما هندبال زنان نایب رییس هم دارد و خبری از برکناری او نیست. مجید حاتمی که مدتی است سرپرستی کمیته روابط عمومی فدراسیون هندبال را به عهده گرفته، به «تماشاگران امروز» می گوید: «ما هم این عکس را دیده ایم و نمی دانیم چرا این صحبت مطرح شده است. در حال حاضر معصومه مشت زن نایب رییس زنان است. دو ماه است که این سمت را گرفته. قبل از او هم پروانه نظر علی نایب رییس بود.»

جالب است که خود فرشادجو هم این خبر را تکذیب می کند. او می گوید: «خبر را اشتباه زده اند. قرار است که من کمیته تیم زنان هنرمند اسکواش ار راه بیندازم.»

فرشادجو حاضر نیست توضیح بیشتری بدهد: «فعلا نمی توانم بگویم در این تیم چه کسانی بازی می کنند. بازیگران زیادی اعلام آمادگی کرده اند اما من ترجیح می دهم تا اواسط دی که قرار است تیم را معرفی کنیم، صبر کنم.»


ویدیو : شبنم فرشادجو، در راهِ هدیه تهرانی