شایعات فوتبال جزیره :         *مارادونا در راه انگلستان:گفته می شود دیه گو ...



 

 

 

فوتبال جزیره , لیگ فوتبال جزیره , اخبار لیگ فوتبال جزیره

 

*مارادونا در راه انگلستان:گفته می شود دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین قرار است ماه آینده به انگلستان بیاید و هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده بگیرد. به نظر می رسد باشگاه بلکبرن مقصد مارادونا است. (سان)

برای اولین بار در تاریخ تیم منتخب فیفا در سال 2010 هیچ بازیکن انگلیسی و یا شاغل در لیگ برتر جزیره را در خود جای نداد. در میان یازده مرد برتر فوتبال جهان 6 بازیکن از بارسلونا 3 بازیکن از اینتر میلان و 2 بازیکن از رئال مادرید حضور داشتند. (سان)

باشگاه لیورپول برای خرید "آلوارو نگردو" بازیکن 25 ساله سویا اسپانیا چراغ سبز نشان داده است. گفته می شود برای این بازیکن 17 میلیون پوند پیشنهاد داده شده است. (تاک اسپورت)

باشگاه منچستر یونایتد برای خرید سرخیو بوسکتس از بارسلونا 25 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. (کوت آف ساید)

باشگاه ناپولی ایتالیا به منچستر سیتی اعلام کرده "ادینسون کاوانی" بازیکن اروگوئه ای این تیم به هیچ قسمتی فروخته نمی شود. (دیلی میل)

وین بریج، بازیکن منچستر سیتی به صورت قرضی به باشگاه وستهم خواهد رفت. این تیم متعهد شده هفته ای 70 هزار گوند دستمزدی که بریج در سیتی می گیرد را به او بدهد. (دسلس استار)

هری ردنپ، سرمربی تاتنهام قصد دارد برای خرید "فیل نویل" از باشگاه اورتون پیشنهادی قابل ملاحضه ارائه کند. در همین حال تاتنهام به خرید استوین پینار 28 ساله از اورتون هم علاقه نشان داده و حتی حاضر شده روبی کین را هم برای این معامله معاوضه کند. (دیلی میل)

باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن "لوکاس پیازو" از باشگاه سائو پائولو با باشگاه اینترمیلان رقابتی را آغاز کرده است. گفته می شود این بازیکن 15 ساله "کاکا" آینده است. (تاک اسپورت)

استون ویلا برای خرید "چارلی آدام" از باشگاه بلکپول مبلغ 3.5 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. (دیلی میل)

باشگاه فولام هم برای خرید "شان رایت-فیلیپس" از تیم منچستر سیتی 4 میلیون پوند پیشنهاد کرده است. این بازیکن 29 ساله اما شاید تیم دیگری را در نظر دارد و حتی شاید دستمزد کمتری هم بپذیرد. (سان)

مانوئل آلمونیا، دروازه بان نیمکت نشین آرسنال به دوستانش گفته آینده ای در آرسنال ندارد و باشگاه گالاتاسارای برای او بهتر خواهد بود. (دیلی استار)


ویدیو : شایعات فوتبال جزیره