شال و روسری مناسب برای روزهای گرم : در تابستان امسال دنیایی از رنگ‌ها و گل‌ها ...


در تابستان امسال دنیایی از رنگ‌ها و گل‌ها روی شال‌ها نقش بسته تا این فصل گرم را برای‌مان خوش آب و رنگ‌تر كند، پیشنهاد می‌كنیم بااین شال‌ها به استقبال تابستان بروید‌ تا هم حجابی كامل داشته باشید و هم خنك شوید


با توجه به اهمیت شال و روسری در چهره  بهتر است موقع انتخاب آنها دقت كنید.  اگر به پوشیدن پارچه‌های طرح‌دار علاقه دارید ، بهتر است این علاقه را هنگام انتخاب شال و روسری در نظر بگیرید. استفاده از شال و روسری طرح‌دار باعث آراسته‌تر شدن ظاهر شما خواهد شد.



کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ , رنگ مناسب برای اتاق خواب , هدیه مناسب برای آقایان

هم خنك، هم زیبا

ویژگی این شال‌ها در خنكی آن‌هاست. جنس این شال‌ها به‌گونه‌ای است كه شما را خنك نگه می‌دارد، ضمن آن‌كه به‌دلیل داشتن گل‌های فراوان با هر رنگ لباسی تقریبا می‌توانید آن‌ها را هماهنگ كنید. در مورد این شال‌ها به‌دلیل عرض و طول تقریبا زیادی كه دارند باید در نوع بستن آن‌ها خلاقیت به خرج دهید تا به‌خوبی روی سرتان بایستد و حجاب شما كامل رعایت شود.
  • حدود قیمت: 100.000 ریال




چه عطرهایی برای پاییز مناسب است , انتخاب نام مناسب برای سایت , ورزش مناسب برای کوچک شدن شکم

ابریشمی‌های ماندگار

اگر همیشه از خرید شال‌های ابریشمی به‌دلیل آن‌كه روی سر نمی‌مانند و سریع لیز می‌خورند، صرف‌نظر می‌كنید، بهتر است این شال‌ها را امتحان كنید. چیزی كه باعث می‌شود این شال‌های ابریشمی به راحتی روی سر قرار گیرند یك لایه پارچه نخی است كه زیر آن‌ها دوخته شده، به این ترتیب مشكل همیشگی لیز خوردن این جنس شال‌ها و روسری‌های زیبا برطرف شده است و حجاب شما كامل می‌ماند.
  • حدود قیمت: 250.000 ریال



غذای مناسب برای کودک زیر یک سال , لپ تاپ مناسب برای 3d max , سایز مناسب عکس برای اینستاگرام

سفید بپوشید

معمولا در تابستان همه خواه ناخواه از رنگ سفید بیشتر استفاده می‌كنند. در پیشنهادهای ما هم می‌توانید شال‌های سفید را با طراحی‌های زیبا و رنگ‌های شاد و شكل‌های متفاوت ببینید.
  • حدود قیمت: 150.000 ریال



روغن مناسب برای سرخ کردن , سن مناسب برای اموزش قانون به کودکان چه سنی است , گروه های خونی مناسب برای ازدواج

ایرانی ایرانی

امسال به جز شال‌های نخی، روسری‌های نخی هم به بازار آمده كه با تركیب‌‌های رنگی متنوع، جلوه‌ای زیبا دارند. ویژگی این 2 روسری كه در این‌جا معرفی شده، آن است كه گوشه‌های آن ساده نیست. در طرح آبی همان‌طور كه ملاحظه می‌كنید، سكه‌هایی گوشه روسری به كار رفته كه آن رازیبا تر نشان می‌دهد. در طراحی این روسری قرمز و مشكی از نقش‌های اصیل ایرانی استفاده شده است. جمع و جور بودن، سبكی و خنكی این روسری‌ها مطمئنا آن‌ها را پر طرفدار خواهد كرد.
  • حدود قیمت: 150.000 ریال



اسید مالیک موجود در کدام گزینه برای سفید کردن دندان مناسب است , برای جلوگیری از خونریزی لثه استفاده از کدام گزینه مناسب است , نحوه انتخاب نام مناسب برای یک برند

با مانتوهای ساده بپوشید!

همه ما در مواردی روسری‌های ابریشمی و ساتن به سر می‌كنیم. ویژگی بارز این روسری‌ها، طرح‌های متنوع هر كدام از آن‌هاست. نكته‌ای كه باید در مورد این روسری‌ها حتما به آن‌ها توجه كنید آن است كه اگر طرح این روسری‌ها شلوغ و تعداد رنگ‌های به كار رفته در آن زیاد باشد، بهتر است با مانتوهای ساده آن‌ها را استفاده كنید. اگر روسری ابریشمی كه حاشیه مشكی و تیره دارد، سر ‌كنید باید آن را با لباس رنگ روشن هماهنگ كنید.
  • حدود قیمت: 250.000 ریال


ویدیو : شال و روسری مناسب برای روزهای گرم