شال‌های رنگین کمانی برای سلیقه ایرانی : وقتی حتی غربی‌ها هم مبهوت این نقش و ...


وقتی حتی غربی‌ها هم مبهوت این نقش و نگارهای زیبا می‌شوند، حیف نیست به لباس‌های خود این همه كم‌لطف باشیم؟! بیایید سری به مجموعه طرح های برند ویتی بزنید.
مجله زندگی ایده آل: وقتی حتی غربی‌ها هم مبهوت این نقش و نگارهای زیبا می‌شوند، حیف نیست به لباس‌های خود این همه كم‌لطف باشیم؟! بیایید سری به مجموعه طرح های برند ویتی بزنید.

كارهای فارسی‌نویس، چند سالی است در بازار پوشاك- از مانتو تا لباس- مرسوم شده‌اند اما این بار برای شما نمونه‌هایی پیدا كردیم كه در كنار فارسی‌نویسی، بویی هم از فرهنگ ایرانی دارد.

رضا محمودی، بنیانگذار ویتی 15 سال است كه در این زمینه فعالیت دارد ولی به گفته ایشان  از دو سال پیش با توجه به نیاز بانوان  ایرانی برند ویتی سعی در خلق طرح های تازه برگرفته از سنت، اصالت و زیبایی هنر ایرانی کرده است. بزرگ بودن این شال‌ها دست‌تان را باز می‌گذارد تا بتوانید آنها را به مدل‌های مختلف سر كنید.

تهران قدیم
 
اسم های اصیل ایرانی برای شرکت , آموزش ساخت apple id برای کاربران ایرانی , حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی صادرشد

شاید از دور فكر كنید روی این روسری مجموعه‌ای از نقوش درهم و شبیه نقاشی كوبیسم كار شده، اما درواقع تصویری خطی از تهران قدیم است. اگر مانتوی سفید یا نارنجی برای خود انتخاب كرده اید، برای تكمیل آن به این شال احتیاج دارید.


شاهنامه‌خوانی

حادثه ای تلخ برای زایران پیاده ایرانی اربعین حسینی , حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی , دسر رنگین کمانی

جنس لطیف و رنگ سبز- آبی شال آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب كرده است. طرح روی شال هم برگرفته از شاهنامه است كه بازی چوگان را نمایش می‌دهد. این شال را با مانتویی که حاشیه‌دوزی سنتی مثل ترمه دارد، همراه كنید.


زیر باران
 
نقاشی رنگین کمان برای کودکان , کوری خواندن ایرانی برای اسراییل , کری خواندن ایرانی برای اسراییل

تركیب رنگ‌های شاد در این شال می‌تواند در كنار هر مانتوی ساده ای، یك ست خاص برای شما فراهم كند. تصویر روی این شال، یك روز بارانی را نشان می‌دهد. تنوع رنگی این شال دست شما را باز می‌گذارد تا با مانتوهایی به رنگ‌های سفید، زرشكی، زرد، آبی و. . . آن را ست کنید.


مشکی نباید ساده باشد
 
مناسب ترین شغل برای زنان ایرانی , ترفند عکاسی برای ایجاد رنگین کمان , ترفند عکسی برای درست کردن رنگین کمان

همه خانم ها شال مشکی را ساده سر می کنند اما رنگ هایی مثل طلایی روی مشکی خودشان را خیلی خوب نشان می دهند. حاشیه های این شال با پارچه مخمل است تا به راحتی نقوش طلایی روی مخمل سوزن دوزی شود.


زنده باد ایران
 
شعری از یکی از شاعران ایرانی برای ایران 10 بیت موضوع وطن , عکس های ایرانی برای صفحه اول دا ستان ها ی بچه گانه , رنگین کمانی کردن چشم

تلفیق خوشنویسی و نقوش قاجاریه در كارهای مدرن زیاد دیده می‌‌شود؛ مثلا در یك خانه مدرن می‌توانید تابلویی با چنین نقشی ببینید. این روسری را كنار یك مانتوی كتی ساده بپوشید و ببینید تلفیق طراحی سنتی و مدرن چه ست زیبایی خلق می‌كند.


یادگارهای ایرانی روی شال

مد پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مردان ایرانی , سفر به آنتالیا ؛ شهری برای همه سلیقه ها , چشم رنگین کمانی

اگر شما از كسانی هستید كه در ست‌های‌شال تان سراغ رنگ‌های تند و شاد نمی‌روند، این شال با رنگ‌های ملایمش مناسب شماست. این شال به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در 4 فصل قابل استفاده است.


عروسی هندوستان


اشعاری برای هنر ایرانی , مشخصات یک مرد ایده ال برای دختران ایرانی , ضرب المثل های ایرانی برای کودکان

برای كسانی كه از طیف قهوه‌ای مانتو دارند، این شال را پیشنهاد می‌كنیم. نقوش قهوه‌ای با زمینه كرم رنگ که در این شال كار شده، روایتگر مراسمی سنتی در هندوستان است كه طراح با اضافه كردن نقوش هخامنشی، زیبایی آن را دوچندان كرده است.


ویدیو : شال‌های رنگین کمانی برای سلیقه ایرانی