شارژ گوشی موبایل با کمک کفش! : شارژ تلفن همراه با استفاده از انرژی راه رفتن   استفاده ...



شارژ باتری موبایل بدون گوشی , آموزش شارژ باتری موبایل بدون استفاده از گوشی , قیمت گوشی موبایل

شارژ تلفن همراه با استفاده از انرژی راه رفتن

 

استفاده از انرژی راه رفتن برای شارژ تلفن همراه
کاربران موبایل همیشه آرزو دارند فن آوری به بازار بیاید که نگرانی آنها درباره تمام شدن شارژ تلفن همراه را به نحوی حل کند و این آرزو احتمالا به زودی محقق خواهد شد. محققان دانشگاه ویسکانسین فن آوری را ارائه کرده اند که با استفاده از انرژی کینکت راه رفتن برای تولید برق و شارژ گوشی موبایل استفاده می‌کند.

 

این فن آوری می‌تواند به ازای هر متر مربع پیاده روی انرژی معادل 10 وات تولید کند و خالقان این فن آوری معتقدند این نیرو میتواند به 10 کیلووات افزایش پیدا کند. این کفش از یک فن آوری موسوم به bubbler(حباب ساز) استفاده می‌کند. این فن آوری که در آن از هیچ قطعه مکانیکی استفاده نشده متشکل از دو صفحه صاف است که بین آنها یک فاصله کم پر شده با مواد رسانا وجود دارد. صفحه پایینی با حفره‌های کوچکی پوشیده شده که بوسیله آنها گاز تحت فشار حبابهایی را ایجاد می‌کند. این حباب‌ها آنقدر بزرگ می‌شوند که به صفحه بالایی برخورد کرده و پایین می‌آیند. این بالا و پایین رفتن حبابها باعث حرکت مایع رسانا و تولید برق می‌شود.

 

گوشی موبایل , خرید گوشی موبایل , گوشی موبایل سامسونگ

این فن آوری می‌تواند به ازای هر متر مربع پیاده روی انرژی معادل 10 وات تولید کند

 

این فن آوری که در حال حاضر قادر به تولید برق 10 وات است، به راحتی میتواند یک گوشی تلفن همراه را که به حدود دو وات برق نیاز دارد، شارژ کند البته در حال حاضر وسیله ای برای اتصال گوشی به این کفش وجود ندارد. شرکت سازنده برای اینکه این فن آوری به کفشها راه پیدا کند و آماده اتصال به گوشی های موبایل شود باید تبلیغات گسترده ای را برایش انجام دهد.

منبع : isna.ir


ویدیو : شارژ گوشی موبایل با کمک کفش!