شارژرهای اورژانسی +عکس : تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مواقعی ...



تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مواقعی که به تلفن همراهتان نیاز شدید دارید ناگهان شارژ آن نیز به پایان برسد؟ در این زمان است که نیاز به یک شارژ همراه احساس می شود.
 مشکل تمام شدن شارژ در شرایط حساس و دقیقا درهمان موقعی که به شارژ نیاز هست برای بسیاری از افراد تا به حال رخ داده است این مسئله باعث شد تا برخی از مهندسین به فکر چاره باشند.
طراحان به تازگی مدل جدیدی از شارژرهای همراه را رونمایی کرده اند که البته بیشتر به نام "شارژرهای اورژانسی" شناخته می شوند و می توانند در شرایط حساس به کمک شما آید.

قرص اورژانسی , جلوگیری از بارداری اورژانسی , بالا بردن فشار خون اورژانسی
تا به حال شارژهای همراه زیادی وارد بازار شده است اما این مورد با آن ها متفاوت است چرا که حجم کمتری از فضا را اشغال می کند و همچنین کاملا قابل حمل است.
برای شارژ کردن این دستگاه تنها کافی است تا آن را به یک پورت یو اس بی متصل کنید و سپس این دستگاه شارژ خواهد شد و در زمان های نیاز می توانید به سرعت از آن استفاده کنید.
طراحان این سیستم می گویند این دستگاه می تواند در آینده برای تمامی تلفن های همراه وارد بازار شود چرا که نمونه اولیه آن برای گوشی های آیفون آمده است و همچنین این دستگاه به خاطر کوچک بودنشان مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد.... /  باشگاه خبرنگاران

روش اورژانسی جلوگیری از بارداری , اورژانسی , کاهش اورژانسی فشار خون بالا

پیشگیری اورژانسی از بارداری , درمان اورژانسی افت فشار خون , عوارض قرص اورژانسی

عوارض قرص اورژانسی ضد بارداری , اسم قرص اورژانسی ضد بارداری , طریقه مصرف قرص اورژانسی


ویدیو : شارژرهای اورژانسی +عکس