سیدمحمد خاتمی: شأن جامعه پزشکی در کشور ادا نشده است : خاتمی:شأن جامعه پزشکی ...



تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور , بهترین کشور ها برای پزشکی , مسکن دار شدن افراد جامعه مهمترین علت پیشرفت یک کشور


خاتمی:
شأن جامعه پزشکی در کشور ادا نشده است

سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری اسبق در مراسم نکوداشت دکتر هبت الدین برقعی، استاد اخلاق پزشکی و متخصص گوش و خلق و بینی گفت: با وجود تلاشهایی که شده است، هنوز شأن جامعه پزشکی ادا نشده است.

به گزارش فارس، سیدمحمد خاتمی در مراسم نکوداشت نیم قرن خدمت استاد برقعی گفت: من از تبار این عالم فرزانه و با فرهنگ و خدمتگزار سخن می‌گویم که از شریف‌ترین تبارهای فرهنگ و دیانت ماست و جایگاه برقعی‌ها در عرصه فرهنگ و دیانت و تربیت را همه می‌دانند.

رئیس‌جمهور اسبق گفت: این بزرگداشت نکوداشت فضیلت و یک عمر خدمت بی‌شائبه به دانش و سلامت انسان، کشور و میهن است و دکتر برقعی با توجه به جایگاه بالایی که از نظر علمی دارد، با اخلاق ممتاز استاد بزرگتر و بالاتری شده‌ است.

خاتمی تصریح کرد: برقعی معلم اخلاق هم هست و خوشحالم در این جمع جامعه پزشکی که جامعه ارزشمندی است، حضور دارم. اگر چه شأن این جامعه در کشور ما ادا نشده است.

رئیس‌جمهور دولت هفتم و هشتم تصریح کرد: اگر چه همه در این رابطه تلاش کردند اما این شأن ادا نشد و خوشحالیم امروز دانشمند پرتلاش و خیرخواه دکتر حسن هاشمی در این عرصه وارد شده است.

خاتمی ادامه داد: ما جایگاه نسبتاً خوبی در پزشکی چه قبل و چه بعد از انقلاب داشتیم البته اوایل افت کردیم اما همت شما سبب شده که بتوانیم تا حدودی آن چه را که شایسته ایران است،‌عرضه بداریم و امیدواریم با تلاش دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم./فارس

 

 


ویدیو : سیدمحمد خاتمی: شأن جامعه پزشکی در کشور ادا نشده است