سکانسهایی ماندگار از فیلم «تلالو»+Gif : تلالو همچنین به عنوان ترسناك ترین فیلم ...




تلالو همچنین به عنوان ترسناك ترین فیلم تاریخ سینما نام برده میشود.دیدن این فیلم به تمام دوستداران فیلم های ترسناک توصیه میشود.

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های نوستالژی و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های ماندگار در فیلم faivto faiv

درخشش یا تلألو ( The Shining)‏ تنها فیلم استنلی کوبریک در ژانر وحشت محسوب می‌شود. فیلم بر اساس داستانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد. فیلم در سال 1980 بر اساس فیلمنامه ای اقتباسی از کتاب استفن کینگ به مدت 144 دقیقه به اکران درآمد. تلألو با بودجه 19 میلیون دلاری به تهیه کنندگی کوبریک تولید شد.

برداشتهای مکرر کوبریک در حین این فیلم یکی از ضرب المثلهای صنعت فیلمسازی شده‌است. او ۱۲۷ مرتبه از شلی دووال برای یکی از سکانسهای فیلم فیلمبرداری کرد. عصبیت شلی دووال در فیلم به خوبی مشهود است.

دیالوگ های ماندگار فیلم های سینمایی , دیالوگ های ماندگار فیلم ماتریکس , دیالوگ های ماندگار در فیلم faiv to five

دیالوگ های ماندگار در فیلم five to five , دیالوگ های ماندگار فیلم فارسی , دیالوگ های ماندگار فیلم بارکد

کانال دیالوگ های ماندگار فیلم ایرانی , دیالوگ های ماندگار فیلم های خارجی موفقیت , ماندگار ترین اهنگ متن فیلم وسترن

اسکاتمن کروترز به نقش آشپز سیاه پوست هتل مجبور شد ۴۰ بار صحنه درگیری با تبر را بازی کند و نهایتا دچار فروپاشی عصبی شده و با گریه به کوبریک گفت: «آقای کوبریک آخه چی از جونم میخواین؟»

اما کوبریک سکانس خروج و فوران خون از درون آسانسور هتل اورلووک را تنها سه مرتبه تکرار کردو علت به سختی تکرار این صحنه بازمیگشت که هر بار آماده کردن آن ۹ ساعت طول میکشید! اما کوبریک پس از تماشای سکانس می‌گفت: «نه شبیه خون واقعی نشد». نکته جالب در مورد این صحنه این بود که اداره سانسور انگلستان از وفور این همه خون در یک سکانس به تنگ آمده و درجه فیلم را فقط برای بزرگسالان اعلام نموده بود اما گویا کوبریک با زیرکی آنها را قانع کرد که این مایعی لزج خون نبوده بلکه «فاضلاب» است. بازیگر نقش بچه فیلم تا ۱۲ سالگی نفهمید که در فیلمی ترسناک بازی کرده‌است. در صورتیکه در ۷ سالگی این نقش را بازی کرده بود. کوبریک حس مسئولیت شدیدی در این خصوص احساس می‌کرد و بدین لحاظ این امر را از کودک هنرمند پنهان نگاهداشت.

دانلود فیلم , ایران فیلم , دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ابد و یک روز , فیلم , دانلود فیلم بادیگارد

تلالو همچنین به عنوان ترسناك ترین فیلم تاریخ سینما نام برده میشود.دیدن این فیلم به تمام دوستداران فیلم های ترسناک توصیه میشود.
مرد نویسنده‌ای به همراه همسرو فرزندش در هتلی به عنوان سرایداراقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد اما دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند...

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو : سکانسهایی ماندگار از فیلم «تلالو»+Gif