سورپرایز عمو پورنگ برای بچه ها :   اخبار فرهنگی - سورپرایز عمو پورنگ برای بچه ...



ایده برای سورپرایز تولد , سورپرایز برای سالگرد ازدواج , سورپرایز برای همسر

 

اخبار فرهنگی - سورپرایز عمو پورنگ برای بچه ها / یک تغییر جدی در برنامه خود داریم

مجری برنامه عموپورنگ از یک سورپرایز برای کودکان خبر داد و گفت: در سری جدید نمی خواهیم که رویه 13 سال قبل را ادامه دهیم و می خواهیم یک تغییر جدی در برنامه خود داشته باشیم.

داریوش فرضیایی مجری برنامه «عمو پورنگ» امروز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره انتظار خود از رئیس جدید صداوسیما گفت: امیدوارم نسبت به قبل در حوزه برنامه های کودک توجه بیشتری صورت بگیرد و شاهد کارهای بهتری باشیم.

وی ادامه داد: من دوست دارم کار کودک بیش از پیش جدی گرفته شود و این باید در تمام حوزه های مختلف مرتبط با کودک انجام شود یعنی ما طنزهای جدی و برنامه های شاد، برنامه های ورزشی و آموزشی مختص کودکان داشته باشیم. با توجه به فضایی که امروزه وجود دارد می توان فهمید که کودکان چقدر به این برنامه ها نیاز دارند بنابراین تاکید می کنم که برنامه ای که برای کودک ساخته می شود باید جدی گرفته شود.

فرضیایی تاکید کرد: اگر من به عنوان مجری برنامه های کودک و یا مسئولان این حوزه را جدی نگیریم برنامه هایی هم که می سازیم سطحی خواهند بود و بعد شما خروجی این برنامه ها را به صورت سطحی و کلیشه ای خواهید دید.

مجری برنامه «عمو پورنگ» در پایان درباره شروع دوباره این برنامه عنوان کرد: انشاءالله به زودی برنامه های سورپرایزکننده ای برای بچه ها خواهیم داشت که الان نمی خواهم درباره آن توضیح دهم. ما دوست نداریم که رویه 13 سال قبل را ادامه دهیم و می خواهیم یک تغییر جدی در برنامه خود داشته باشیم.
 اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو : سورپرایز عمو پورنگ برای بچه ها