سوتی های عجیب فیلم های محبوب گلدن گلوب : نامزدهای گلدن گلوب بالاخره معرفی شدند، ...


نامزدهای گلدن گلوب بالاخره معرفی شدند، فیلم هایی نسبتا متوسط که آثار شاخصی مانند «لینکلن» و «آرگو» هم در میان آنها یافت می شود. در گزارش زیر به سوت ها و گاف های جالب و بعضا عجیب این فیلم های معتبر هالیوود پرداخته ایم.           پادشا: 

گلدن گلوب 2016 , سوتی های فیلم کیمیا , مراسم گلدن گلوب 2017

در فیلم "Silver Linings Playbook” که داستانی از بازی های تیم Eagles در سال 2008 دارد، طرفداران پیراهن های Nnamdi Asomugha و Michael Vick را پوشیده بودند. در حالیکه اولی تا سال 2011 به این تیم نپیوسته بود و دومی در سال 2008 در این تیم نبود.



دانلود گامل فیلم سینمای شب عجیب که در کلیسا سر حسین , محبوب ترین فیلم های سال 2013 , محبوب ترین فیلم های ایرانی

در فیلم "لینکلن"، مری تاد لینکلن نگران است که شاید یک تک تیرانداز (sniper) پسرش را بکشد. ولی واژه تک تیرانداز تا پس از جنگ داخلی، استفاده نمی شد. کلمه درست تاریخی آن تیرانداز ماهر (sharpshooter) است. در این فیلم نیم تنه رئیس جمهور وودرو ویلسون هم نمایش داده شده که تا سال 1856 متولد نشده بود.



محبوب ترین فیلم های سال 2011 , محبوب ترین فیلم های قدیمی , محبوب ترین فیلم های 10 سال

در فیلم "Paperboy” صحنه ای هست که اواخر دهه شصت را نشان می دهد و آهنگ ال ویلسون از رادیو پخش می شود و زک افرون و نیکول کیدمن در خودرویی در خارج از زندان نشسته اند. باید بگوییم این آهنگ تا سال 1973 هنوز ساخته نشده بود.



دانلود فیلم محبوب عاشقانه خارجی , فیلم های محبوب ایرانی , فیلم های عجیب سینما

در فیلم "Moonrise Kingdom” خودروها از آینده آمده اند. فیلم سال 1965 را نشان می دهد. ولی خودروی پلیس یک Plymouth مدل 1968 است و خودرویی که با برج تصادف کرد، یک خودروی VW Beetle مدل دهه هفتاد است.



فیلم تفریح عجیب بچه پولدارهای مشهد , دانلود محبوب ترین فیلم های سینمایی , سریال های که گلدن گلوب گرفته ان

در فیلم "Cloud Atlas” تقویمی بر روی دیوار خانه هیلی بری، تاریخ سپتامبر 1973 را نشان می دهد که اولین روز ماه جمعه است. در حالیکه باید شنبه باشد.



برندگان جایزه بهترین موسیقی گلدن گلوب مدونا , سریال های برتر دنیا که گلدن گلوب گرفته اند , سوتی فیلم سیانور

در فیلم "آرگو" که سال 1979 را نشان می دهد، شخصیت بن افلک ساعت مچی رولکس مدل 2008 به دست دارد. در آخرین صحنه بین افلک و پسرش در فیلم، اسباب بازی Boba Fett روی قفسه است – در حالیکه این شخصیت فیلم "جنگ ستارگان" تا دهه هشتاد معرفی نشده بود.



فیلم موجود عجیب درپرتغال , فیلم های عجیب و افسانه ای , هدیه عجیب سحر زکریا به موزه دورهمی فیلم

در صحنه ای از فیلم "ارباب" (The Master) قرار است که خواکین فینیکس سعی کند پلک نزند، ولی اگر دقیق نگاه کنید می بینید که او چند بار پلک می زند.



فیلم زن محبوب , سخه درمانی عجیب اجداد جادو فیلم واکسیناسیون وحشتناک با ماهی زنده , گلدن گلوب ، جایزه بهترین های سینما

در فیلم "صید قزل آلا در یمن" (Salmon Fishing in the Yemen) دو شخصیت اصلی یعنی امیلی بلانت و ایووان مک گرگور اولین بار در رستوران غذا می خورند، نوشیدنی مک گرگور اول نیمه پر است و سپس پر می شود. چند بار در این صحنه نوشیدنی او پر و خالی نشان داده می شود.



فیلم تفریح عجیب بچه پولدارها  , سوتی های فیلم دزدان دریایی کاراییب , عجیب ترین گریم گلاب آدینه در فیلم دوازده روز

در فیلم "Django Unchained” نیم تنه ای از نفرتیتی در ویلای شخصیت لئوناردو دی کاپریو وجود دارد. این مجسمه نیم تنه تا سال 1912 کشف نشده بود، در حالیکه فیلم سال 1858 را نشان می دهد.



لباس مدونا در گلدن گلوب , فیلم سوتی عروس که باعث سنگسارش شد , فیلم عجیب ترین فرودگاه های جهان

فیلم "زندگی پای" (Life of Pi) که نامزد بهترین فیلم انیمیشن است، قایق بالاخره به ساحل مکزیک می رسد. ولی وقتی ببر به سوی جنگل می پرد، اثری از شن زیر پای او دیده نمی شود.


ویدیو : سوتی های عجیب فیلم های محبوب گلدن گلوب