سواستفاده اخلاقی از کودک 5 ساله توسط برادر هوسران! : یك نوجوان 13 ساله به دلیل ...


یك نوجوان 13 ساله به دلیل قتل برادر دو ساله‌اش و سوء استفاده اخلاقی از دیگر برادر پنج ساله‌اش در دادگاه مجرم شناخته شد. خبرگزاری ایسنا: یك نوجوان 13 ساله در ایالت كالیفرنیای آمریكا به دلیل قتل برادر دو ساله‌اش و سوء استفاده اخلاقی از دیگر برادر پنج ساله‌اش در دادگاه مجرم شناخته شد.

كریستین فرناندز كه اكنون 13 ساله شده است در 2011 برادر ناتنی دو ساله خود را تا جایی مورد ضرب و شتم قرار داد كه منجر به مرگ او شد.

این نوجوان هم‌چنین یكی دیگر از برادران ناتنی خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده است. دادگاه كالیفرنیا در واقع بر اساس قوانین مربوط به بزرگسالان، فرناندز را متهم كرده و مجرم شناخته است. وی ممكن است به مجازات حبس ابد بدون امكان بخشش محكوم شود.

این در حالی است كه دیوان عالی آمریكا پیش‌تر اعلام كرد كه صدور مجازات حبس ابد بدون بخشش برای افراد كم سن و سال خلاف قانون اساسی است.

بر اساس اسناد دادگاه، مادر فرناندز متواری بوده و او نزد مادربزرگش زندگی می‌كرده است، اما مادربزرگ نیز از سلامت اخلاق برخوردار نبوده و كوكائین مصرف می‌كند.

او در كودكی از سوی یكی از اقوام نزدیك مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گرفته و ناپدری‌اش هم او را كتك می‌زده است. اینها عواملی است كه به عقیده دادستان پرونده موجب مجرم شدن فرناندز شده است.

وی تاكید دارد كه فرناندز باید نتیجه اعمالش را ببیند اما نمی‌داند چه مجازاتی باید برای او در نظر گرفت.

 فرناندز جوان‌ترین فردی است كه در كالیفرنیا در حال محاكمه است.

در سال 2010 وزارت دادگستری آمریكا اعلام كرد كه 29 كودك زیر 14 سال در این كشور مرتكب قتل شده‌اند كه بیشترین میزان در طول سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده است.


ویدیو : سواستفاده اخلاقی از کودک 5 ساله توسط برادر هوسران!