سوء استفاده از دختران به بهانه گشایش بخت! : فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران ...


فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری زن بی‌سوادی خبرداد كه با جعل مدارك هویتی و با همكاری دخترنوجوانش اقدام به رمالی می‌كرد.  پادشا: فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری زن بی‌سوادی خبرداد كه با جعل مدارك هویتی و با همكاری دخترنوجوانش اقدام به رمالی می‌كرد.

سرهنگ سیروس فتحی با بیان اینكه ماموران با كسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یك زن در زمینه رمالی و دعانویسی در شهرستان پیشوا، رسیدگی به این موضوع را در دستور كار خود قرار دادند گفت: ماموران در تحقیقات دریافتند كه این زن با ادعای واهی مانند باطل‌كردن طلسم، گشایش كار و بخت و وسعت رزق روزانه از دختران كلاهبرداری می‌كند.

وی گفت: ماموران در بررسی نامحسوس دریافتند كه این فرد از هر فرد مبلغ 30 تا 40هزار تومان دریافت و روزانه بالغ بر13 مشتری دارد.

فتحی با بیان اینكه این فرد روزانه چیزی حدود 400 هزار تومان ازدختران و زنان كلاهبرداری می‌كرد گفت: این فرد منزل مسكونی خود را به محلی برای انجام رمالی و دعانویسی تبدیل كرده بود.

وی افزود: ماموران در تحقیقات تكمیلی دریافتند كه این زن در حالی اقدام به این كار می‌كند كه سواد خواندن و نوشتن ندارد و دعاها توسط وی انتخاب و به وسیله دخترنوجوانش نوشته می‌شود.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و كنترل نامحسوس این محل در یك فرصت مناسب و با هماهنگی قضایی از این منزل مسكونی بازرسی كردند.

فتحی با اعلام اینكه در بازرسی صورت گرفته 10 جلد كتاب مربوط به رمالی و دعانویسی، تعداد زیادی تسبیح و انگشتر و مهره به عنوان تبرك و طلسم، دعاهای متعدد نوشته‌شده برای ارائه به مراجعه‌كنندگان كشف و ضبط شد گفت: یك عدد علم سبز رنگ بعنوان تبرك و حاجت‌دهنده، دو عدد پاسپورت، كارت آبی رنگ ویژه اتباع خارجی و تعدادی طلسم فلزی نیزاز محل زندگی این رمال بی‌سواد كشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح كرد: با بررسی مدارك شناسایی مكشوفه مشخص شد زن رمال، جزو اتباع خارجی مقیم شهرستان پیشواست كه با سوء استفاده از شناسنامه یكی از شهروندان ایرانی اقدام به اخذ كارت ملی، دفترچه بیمه درمانی و عقدنامه كرده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به اینكه پلیس مبارزه جدی با رمالی، جادوگری، جن‌گیری و دعانویسی دارد، اضافه كرد: متهمه در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف و گفت از اعتقادات افرادی كه در زندگی خود دارای مشكلات زناشویی، نازایی و مالی و نیاز به گره‌گشایی داشتند سوء‌استفاده می‌كرده است.

در پایان فتحی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر عدم اعتماد به رمالان و فالگیران، از كلیه شهروندان خواست در صورت مواجه با این‌گونه افراد سودجو مراتب را سریعا از طریق فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند.


منبع: ایسنا


ویدیو : سوء استفاده از دختران به بهانه گشایش بخت!