سهل انگاری تازه داماد بدترین مرگ را پدرهمسرش رقم زد/ دادگاه: نحوه مرگ "کاترال" بسیار وحشتناک بود + عکس :




 اخبار حوادث  - سهل انگاری تازه داماد بدترین مرگ را پدرهمسرش رقم زد/ دادگاه: نحوه مرگ "کاترال" بسیار وحشتناک بود + عکس

آلان کاترال 54 ساله ، یکی از سرپرستان کمپانی قایق سازی " پایرانها " هنگامی که برای تعمیر دستگاه کوره به داخل آن رفته بود، داماد آینده اش و همچنین متصدی این دستگاه بدون اینکه بداند کسی داخل دستگاه وجود دارد ،درب کوره را می بندد و آن را روشن می کند.برخلاف تلاش ها و درخواست های کمک پی در پی او کسی صدایش را نمی شنود و سرانجام ....

نحوه شستشوی بسیار جالب سبزی , نحوه شست‌ و‌ شوی بسیار جالب سبزی , گروگان گیری خانواده عروس توسط تازه داماد

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، دادگاه عالی شهر لیورپول انگلیس گزارش می دهد از پدری که در داخل یک کوره صنعتی با درجه بالای    280 سانتی گراد سوخت و جان خود را از دست داد.
 
"آلان کاترال "  54 ساله ،صبح روز حادثه به دلیل اینکه یک نقص در دستگاه کوره بوجود آمده و به مدت 1 ساعت دستگاه کاملا از کار افتاده بود، برای تعمیر آن به داخل کوره می رود . 
 
نقص اولیه تعمیر شده بود که در همین حین اپراتور مربوطه و همچنین داماد او" مارک فرانسیس " بدون آنکه بداند کسی داخل کوره قرار دارد ، دستگاه کوره را روشن می کند.
 
حالت بسیار غم انگیز این است که اپراتور نمی دانست که آقای " کاترال" هنوز در داخل کوره مشغول به کار است. بنابراین دستگاه را به کار می اندازد .طراحی کوره به نحوی است در لحظه ای که تغییر وضعیت می دهد و روشن می شود، درب های دستگاه با شدت بسته و به صورت اتوماتیک تمام درها قفل می شود .بنابراین اقای " کاترال" درون دستگاه به دام می افتد . نه راهی برای فرار دارد و نه کسی صدای او را می شنود .
 
"مارک فرانسیس" با دختر بزرگ آقای " کاترال" عقد کرده و قرار بود مراسم عروسی آنها به زودی برگزار شود.
 
دادگاه عالی می گوید : به دلبل اینکه دستگاه از مواد عایق صدا درست شده است هیچ صدایی از این دستگاه کوره غول پیکر نمی توانست به بیرون نفوذ کند.
 
آقای " کاترال " سعی می کرد تا با استفاده از یک اهرم صدایی ایجاد کند تا دیگران فریادهای او را بشنوند .اما به دلیل محیط پر سر و صدای  کارخانه هیچکس در نهایت عجزو لابه های او را برای کمک نشنید .
 
همکاران او زمانی موضوع را فهمیدند که متوجه شده بودند ، دود غلیظی از داخل دستگاه کوره بیرون می آید و این دود حکایت از خاکستر شدن آقای "کاترال " را در کوره پر حرارت داشت .
 
"آلان کاترال" پدر 3 فرزند بعد از رنج بردن از سوختگی شدید و شوک ناشی از حادثه به بدترین شکل جان خود را از دست داد .
 
نماینده قانون  "اندرو توماس "در دادگاه می گوید: شرایط مرگ آقای " کاترال " به حدی وحشتناک بوده است که کسی نمی توانست حتی آن را تصور کند.
 
تمام مدارک نشان می دهد که آقای " کاترال " درمانده برای گریختن از آتش حرارت بسیار دست و پا زده و تلاش کرده بود .اما هیچ کدام از تلاش هایش برای او سودمند نبود و سرانجام قبل از سوختگی و خاکستر شدن بدنش ،از سکته ناشی از شوک  حادثه ،جان خود را از دست داد .
 
آقای " آلان کاترال " که بزرگ شده شهر لیورپول انگلیس بود، ابتدا در یک شرکت لاستیک سازی معتبر کار میکرد .پس از ان به کارخانه ماشین سازی "فورد" پیوست و سالها در آنجا خدمت کرد.بیش از 10 سال بود که او در این کمپانی قایق سازی به نام "پایرانها" مشغول به کار بود.همچنین همسرش ، "پیرل" و دختر بزرگش نیز در همین شرکت فعالیت می کنند.
 
کمپانی"پایرانها"حالا به اتهام مردن آقای " کاترال " در دادگاه محاکمه می شود .مدیر اجرایی این کمپانی به نام " گراهام مک کرث" 64 ساله ،و برادرش و مدیر فنی شرکت ،"پیتر مک کرث " و همچنین مهندس و طراح این دستگاه کوره ،همه به اتهام غفلت و زیرپا گذاشتن حقوق امنیتی و سلامتی کارکنان به دادگاه احضار و محاکمه شدند اما هیچ کدام از آنها اتهاماتشلن را نپذیرفتند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : سهل انگاری تازه داماد بدترین مرگ را پدرهمسرش رقم زد/ دادگاه: نحوه مرگ "کاترال" بسیار وحشتناک بود + عکس