سمیرم : مراجعه 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ به بیمارستان / تکذیب شایعه آلودگی آب سمیرم :



سمیرم , اسهال و استفراغ , اسهال و استفراغ ویروسی


رئیس شبکه بهداشت و درمان سمیرم خبر داد
مراجعه 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ به بیمارستان / تکذیب شایعه آلودگی آب سمیرم

رئیس شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: از صبح امروز تاکنون 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم مراجعه کرده‌اند که علت شیوع این بیماری در حال بررسی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: از صبح امروز تاکنون 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم مراجعه کرده‌اند که علت شیوع این بیماری در حال

حسین خاکباز دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در سمیرم با اشاره به مراجعه و تحت درمان قرار گرفتن 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ در بیمارستان سمیرم اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های اولیه تشخیص به بیماری شیگلوزیس یعنی بیماری ناشی از شیگلا است.

وی با اعلام تکذیب خبر شیوع این بیماری به دلیل آلودگی آب آشامیدنی اظهار کرد: آب آشامیدنی سمیرم به صورت روزانه نمونه‌گیری می‌شود که تاکنون اعلام آلودگی نشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سمیرم با بیان اینکه علت شیوع بیماری در حال بررسی است، گفت: همشهریان در صورت بروز علائم این بیماری (اسهال و استفراغ) سریعا به مراکز درمانی برای تشخیص و درمان مراجعه کنند.

وی با تاکید بر شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون و مراقبت از بهداشت مواد غذایی و آب آشامیدنی در راستای پیشگیری از این بیماری ادامه داد: به هیچ عنوان از آب چشمه‌ها و آب‌های غیر‌بهداشتی استفاده نکنند.

خاکباز همچنین مصرف دوغ و لبنیات را برای اسیدی کردن معده مفید دانست و گفت: با تمام توان در حال پیگیری موضوع و جلوگیری از شیوع این بیماری هستیم که اطلاعات جدید از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

اخبار اجتماعی - فارس


ویدیو : سمیرم : مراجعه 50 بیمار مبتلا به اسهال و استفراغ به بیمارستان / تکذیب شایعه آلودگی آب سمیرم