سلاحی که زمانی فقط جیمز باند داشت! : ارتش های بزرگ در سراسر جهان در حال تلاش ...


ارتش های بزرگ در سراسر جهان در حال تلاش برای تولید سلاح هایی هستند که شما را یاد تجهیزات جیمز باند می اندازند و در این راه موفق نیز بوده اند! وبسایت ساعت 24: ارتش های بزرگ در سراسر جهان در حال تلاش برای تولید سلاح هایی هستند که شما را یاد تجهیزات جیمز باند می اندازند و در این راه موفق نیز بوده اند! از سلاح هایی که در زیر آب تیراندازی می کنند تا سلاح هایی که برای شروع به تیراندازی اثر انگشت شما را چک می کنند تسلیحاتی هستند که در حال حاضر در حال تولید هستند.این پیشرفتها تا جایی پیش رفته است که سلاحهایی که زمانی فقط در فیلمها دیده می شد و به نوعی رویا بود در حالا حاضر در اختیار ارتشها است.

سلاح گوشه زن ابزاری است که بر روی آن تفنگ های مختلف سوار می شوند و به سرباز این اجازه را می دهد که بدون آنکه محل اختفای خود را ترک کند شروع به تیراندازی کند.

جیمز باند , آهنگ جیمز باند , جیمز باند جدید

سلاح ADS یک سلاح زیر آبی است که توسط نیروهای ویژه ی روسیه استفاده می شود و توانایی آن را دارد ۷۰۰ گلوله در دقیقه شلیک کند.

رییس جیمز باند , جیمز باند 2016 , بهترین فیلم های جیمز باند

FMG_۹ یک سلاح برای عملیات های شهری است که ابعاد آن از یک باتری لپتاپ بیشتر نیست و از پلیمر سبک ساخته شده و چه چیزی بهتر از این برای یک نیروی ویژه که می خواهد سریع حرکت کند.

دانلود آهنگ فیلم جیمز باند , حلقه جیمز باند , دانلود بازی جیمز باند 2004

این وسیله که فعلا اسمی ندارد عملا یک سلاح نیست ولی با قرار گرفتن بر روی هر تفنگی آن را به شخصی ترین وسیله دنیا تبدیل می کند چون بدون اثر انگشت دیگر آن سلاح کار نمی کند.

جیمز باند 1 , دانلود آهنگ جیمز باند ادل , بازیگر نقش جیمز باند

۳۳۸TP یک سلاح تک تیرانداز است که فاصله تا هدف را محاسبه می کند و بعد از انجام محاسبات سلاح با آن هدف تطبیق پیدا می کند تا تیرانداز به بالاترین بازدهی برسد.

بودجه جیمز باند , پاسخ دنیل کریگ در مورد حضور در فیلم جیمز باند , جیمز باند کیست

تفنگ کمری Chiappa Rhino یک ریولور است که جوری طراحی شده است که لگد سلاح را به کف دست منتقل می کند و سلاح دیگر رو به بالا حرکت نمی کند تا تیراندازی دقیقی را حاصل کند.

دانلود آهنگ جیمز باند , سال ساخت فیلم جیمز باند , اهنگ جیمز باند

PHASR یک سلاح با برد نسبتا بالا است که در وزارت دفاع آمریکا تولید شده است و کاربری غیر کشنده دارد، این سلاح مخوف باعث اختلال در سیستم بینایی هدف شده و او را برا مدتی کور می کند.

فیلم جیمز باند وباتسطا , دانلود موزیک بیکلام فیلم جیمز باند , کارگردان فیلم جیمز باند

XM۲۵ یک نارنجک انداز هوشمند است که برای از بین بردن هدف نیازی به برخورد با آن ندارد. گلوله های هوشمند این سلاح فاصله را با هدف شناسایی می کنند و بدون نیاز به برخورد با آن می توانند مثلا از بالای سنگر رد شده و روی سر هدف منفجر شوند.

حامد زمانی , مصطفی زمانی , جیمز کامرون


ویدیو : سلاحی که زمانی فقط جیمز باند داشت!