سفر روحانی به غرب استان تهران : استاندار تهران گفت: نخستین سفر رسمی رییس جمهوری ...



مخابرات استان تهران , شرکت مخابرات استان تهران , استان تهران

استاندار تهران گفت: نخستین سفر رسمی رییس جمهوری به شهرهای استان با هدف دیدارهای مردمی 24 اردیبهشت ماه جاری از شهرستان های غرب استان تهران آغاز می شود.

به گزارش ایرنا سید حسین هاشمی روز پنج شنبه در نشست هماهنگی فرمانداران استان تهران افزود: این سفر رییس جمهوری به شهرهای استان تهران با تمام سفرهای استانی متفاوت خواهد بود و در چهار مرحله انجام خواهد شد که در نخستین مرحله آن مردم شهرهای غرب استان میزبان کاروان دولت تدبیر و امید خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری همواره بر دیدار با مردم شهرهای استان تهران تاکید داشته اند که به دلیل مشغله فراوان تاکنون میسر نشده بود گفت: امسال سفر رییس جمهوری به استان تهران نهایی شده و مقرر است اولین سفر وی از غرب استان تهران و سه شهرستان شهریار، ملارد و شهر قدس صورت گیرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه شکل سفر رییس جمهوری کاملا با سفرهای قبلی متفاوت خواهد بود تصریح کرد: عمده ترین هدف و وجه آن دیدار با مردم این مناطق خواهد بود که در کنار آن یک پروژه عمرانی نیز افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران افزود: مردم انقلابی و فرمانداران این سه شهرستان با توانمندی هایی که دارند باشکوه ترین سفرهای استانی را برای رییس جمهوری رقم خواهند زد.

وی نبود شبکه استانی برای استان تهران را یکی از عمده مشکلات ارتباطی استان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رود صدا و سیما شبکه پنج را شبکه استانی کند.

هاشمی خواستار آن شد ائمه جمعه و جماعات سه شهرستان شهریار، ملارد و شهر قدس سفر آتی رییس جمهوری به شهرهایشان را در خطبه های نماز جمعه به اطلاع مردم برسانند.

اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو : سفر روحانی به غرب استان تهران