سفر به دنیای معماری ایرانی : می خواهیم به بررسی المان های منحصر به فرد معماری ...


می خواهیم به بررسی المان های منحصر به فرد معماری ایرانی از زبان شعر بپردازیم و چرخی در دنیای سحرآمیز عشق و شعر و معماری بزنیم پس با ما در این مطلب همراه باشید.


وب سایت چیدانه:

سفر به دنیای معماری ایرانی به یاری شعر و ادب فارسی

معماری ایرانی , عناصر معماری ایرانی , شش ضلعی در معماری ایرانی

شعر لطیف ترین زبان بیان احساسات است، در شعر همه چیز نمودی رویایی تر دارد، همه چیز در بیان شعر زیباتر جلوه می کند و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست، به بهانه امروز که به نام روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار نام گذاری شده است، می خواهیم به بررسی المان های منحصر به فرد معماری ایرانی از زبان شعر  بپردازیم و چرخی در دنیای سحرآمیز عشق و شعر و معماری بزنیم پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بازسازی گالری آبی، پارکینگ کوچک برای نمایش آثار بزرگ

گالری های هنری مکانی برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندانی هستند که تمایل به برپایی نمایشگاه دارند. فضایی که قرار است تا بستری را برای فرصت دیده شدن به این آثار فراهم کند. بنابراین شاید بهترین ایده برای طراحی داخلی چنین فضاهایی این است که در نهایت سادگی و زیبایی به شکلی طراحی شوند که در هنگام برگزاری نمایشگاه ها تنها چیزی که به چشم می آید همین آثار باشند.

شاهکار معماری ایرانی اسلامی , معماری ایرانی مدرن , معماری اقلیم ایرانی

طراحان و بناکنندگان زاو و معمارانش محمدرضا قدوسی و پارسا اردم در بازسازی گالری آبی دست به چنین کاری زده اند و فضایی مدرن و زیبا را به وجود آورده اند. همراه با چیدانه با معماری گالری آبی بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ایده خلاقانه برای نرده راه پله در دکوراسیون منزل

نگاهی به گوشه و کنار منزل تان بیندازید و اندکی ژرف تر به مبلمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن بنگرید. آیا چیزی را در این میان جا نگذاشته اید؟ بعد از تجربه ی دیدن دکوراسیون های متعدد، اقرار می کنم عنصری که معمولا در طراحی داخلی خانه ها از قلم می افتد، نرده ی راه پله ی آنها است. به ندرت می بینیم که نرده ای واقعا طراحی شده باشد و متفاوت از نرده های موجود در بازار باشد.

معماری مساجد ایرانی , الهام گرفته شده از معماری ایرانی , معماری ایرانی و اسلامی

در صورتی که با یک طراحی خلاقانه و منحصر به فرد می توانیم کاری کنیم که راه پله در دکوراسیون منزل مان خودش به تنهایی یک اثر هنری و جذاب باشد. چیدانه در این مطلب می خواهد با ۱۰ ایده ی ناب نرده ی راه پله از شما دعوت کند هیجان و زیبایی را مهمان منزل خود کنید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


راه حلی ساده برای مخفی کردن چهره زشت رادیاتورها

معماری اسلامی ایرانی , شیشه های رنگی در معماری ایرانی , اثار معماری ایرانی

در اغلب خانه ها شوفاژهایی که در فضای حمام و سرویس بهداشتی قرار می گیرند روکار هستند و جلوه ی خوبی ندارند، و نوعی بی نظمی را به فضا القا می کنند، به همین دلیل چیدانه تصمیم گرفته است تا در این مطلب به شما ترفندی را نشان دهد که به وسیله آن بتوانید شوفاژ های خود را مخفی کنید و فضای حمام و سرویس های بهداشتی تان را نظم دهی کنید. پس با این مطلب با چیدانه همراه باشید تا نحوه این کار را با هم ببینیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۵ صفحه اینستاگرام برای خرید لوازم شیک دکوراسیون منزل!

امروزه وقتی صحبت از معرفی کسب و کارها به میان می آید، حضور آنلاین آنها در شبکه های اجتماعی به یک مسئله ضروری بدل می شود، چراکه این شبکه‌ها همان جایی هستند که مردم زمان زیادی را در آن‌ها سپری می‌کنند.

دانلود فیلم ایرانی , راهنمای انلاین دکوراسیون و معماری , دنیای اقتصاد

اکثر افراد پیش از انتخاب یک طراح خوش فکر یا خرید یک وسیله دکوری، ساعات زیادی را صرف جستجو جهت انتخاب می‌کنند که این عمل در حالت آنلاین بیشتر و جدی‌تر اتفاق می‌افتد. پس شبکه‌های اجتماعی عمومی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام برای حضور آنلاین کسب و کارها بسیار مهم هستند. در این مطلب می خواهیم به مانند مطالب قبلی از این دست، صفحات اینستاگرام چند کسب و کار که لوازم دکوراسیون می فروشند را به شما معرفی کنیم تا به جستجوهای شما سرعت دهیم. با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با این ۱۰ ایده مراسم عروسی خود را خاطره انگیز کنید!

فیلم ایرانی , معماری نیوز , معماری

روز عروسی خاص ترین روز در زندگی هر فردی است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، همه چیز درآن روز باید خاص و منحصر به فرد باشد. حالا که به روزهای پایانی تابستان نزدیک می شویم و در این روزها بازار برگزاری مراسم عروسی بسیار داغ است، چیدانه تصمیم گرفت تا لیستی از ایده های جذاب برای روز عروسی را برای شما آماده کند تا شما بتوانید از آنها ایده بگیرید و خاص ترین روز زندگی تان را منحصر به فردتر و متفاوت تر برگزار نمایید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : سفر به دنیای معماری ایرانی