سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان : شرکت آئودی سال ها است که توانسته با ...



شرکت آئودی سال ها است که توانسته با تولید محصولاتی بی نظیر در میان بهترین خودروسازان جهان قرار گیرد. این شرکت در طول مدت زمان فعالیت خود بارها برنده انواع مسابقات شده و رکودهای بسیاری را از خود به جا گذاشته است.

 این روزها اگر نگاه یداسته باشیم به فهرست سریع ترین و مدرن ترین خودروهای جهان مطمئنآ نام شرکت آئودی را چندین بار مشاهده خواهیم کرد. این شرکت در طول مدت زمان فعالیت خود توانسته به خوبی در زمینه های مختلف پیشرفت کند و به یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات اسپرت در جهان تبدیل شود. خودروهای شرکت آئودی در عین توان بالا در میان خوش ساخت ترین محصولات جهان قرار دارند می توانند علاوه بر قدرت، راحتی بسیاری را برای سرنشینان به همراه داشته باشند.

در این گزارش تصمیم داریم تا تعدادی از سریع ترین محصولات آئودی را به شما معرفی کنیم. خودروهای که در این فهرست قرار گرفته اند همگی وارد خط تولید شده و افراد عادی می توانستند آن ها را خریداری کنند.
 
آئودی 2013 RS5
شتاب: 3.9 ثانیه
هنگامی که دو محصول A5 و S5 آئودی را با هم تریکب کنید، با خودرویی رو به رو می شوید به نام RS5. محصولی گران قیمت که بر خلاف بسیاری از خودروهای لوکس به جای استفاده از توربوشارژرها از موتوری توانمند استفاده می کند. موتور این مدل می تواند به راحتی 444 اسب بخار توان تولید کند که باعث شده این محصول در جایگاه هشتم این فهرست قرار گیرد. 

سریع‌ترین خودروهای جهان [بخش دوم] , کم مصرف ترین خودروهای جهان , سریع ترین ماشین جهان

آئودی A8 2013
شتاب: 3.8 ثانیه
به نظر می رسد که جمله "بیشتر بهتر است" برای این خودرو واقعیت دارد. مهندسان به جای اینکه این خودرو را به یک موتور 4 سیلندری 211 اسب بخاری مجهز کنند، موتوری 8 سیلندری با 420 اسب بخار توان را در آن قرار داده اند. یکی از ویژگی های اصلی این مدل قیمت 88 هزار دلاری آن است که باعث شده تا افراد بسیاری نسبت به خرید آن علاقه مند شوند. 

عجیب ترین خودروهای جهان , سریع ترین گوشی جهان , پرفروش ترین خودروهای جهان

 آئودی 2014 Audi RS6 Avant
شتاب: 3.7 ثانیه
مدل اسپرت تر A6 با نام S6 وارد بازار شده است و از مدل S6 Avant مدل بهبود یافته RS6 Avant  تولید شده است. این خودرو سریع ترین هاچ بک آئودی شناخته می شود و می تواند با موتوری 8 سیلندری 550 اسب بخار توان تولید کند. سیستم الکترونیکی قدرتمند قرار گرفته در این محصول باعث شده است توان خودرو به شکل بهتری توضیع شده و شتاب خودرو به 3.7 ثانیه برسد. این شتاب در حال حاضر برابر با شتاب محصولاتی همانند استون مارتین  V12 Vantage است.

سریع ترین حیوانات جهان , سریع ترین حیوان جهان , پردرآمد ترین شرکت های جهان

 آئودی 2013 S8
شتاب: 3.6 ثانیه
یک محصول لوکس 4 در از شرکت آئودی که انتخاب اصلی بسیاری از طرفداران قدرت و سرعت است. این خودرو شاید در ظاهر قدرت چندانی از خود نشان ندهد اما در واقع مجهز به موتور 8 سیلندری است که می توان 520 اسب بخار توان تولید کند. موتوری که در این محصول قرار دارد در مدل های S6 و S7 نیز موجود است.

دانلود تصایر زیبا ترین خودروهای جهان , سریع ترین خودروی الکتریکی جهان , جذاب ترین خودروهای جهان 1

 آئودی TT RS
شتاب: 3.5 ثانیه
اولین مدل های این خودرو همانند یک فولکس واگن بیتل بود که از نظر بدنه به شکل قدرتمندتری ساخته شده بود. این محصول در طول زمان به شدت پیشرفت کرده است و طراحی آن این روزها به شدت به مدل R8 نزدیک شده است. خودروی TT با چند مدل موتور مختلف وارد بازار شده است و نشانه هایی از R8 را در خود جای داده اند. مدل ابتدایی این خودرو به موتور 5 سیلندری 360 اسب بخاری مجهز است که با وجود قدرت کمتر نسبت به بسیاری از خودروها شتابی بسیار عالی در اختیار دارد.

سریع ترین خودرو برقی جهان , عکس سریع ترین ماشین جهان , سریع ترین خودرو جهان

 آئودی 2014 RS7
شتاب: 3.4 ثانیه
در سال 2007 شرکت آئودی محصول جدید خود را با نام A7 وارد بازار کرد. این خودرو با چند نوع موتور مختلف و سیستم حرکتی تمام چرخ وارد بازار شد. طراحان شرکت آئودی تصمیم گرفتند تا این خودرو را در چند مدل مختلف تولید کنند که بهترین آن با موتور توربوشارژ شده می تواند در عرض 3.4 ثانیه از سرعت 0 به 100 دست یابد.

سریع ترین خودروی برقی جهان , لیست با ارزش ترین شرکت های جهان 2016 , خودروهای سریع جهان در 50سال گذشته

 آئودی R8 LMS GT3 2011
شتاب: 3.1 ثانیه
اگر در این گزارش هر سری خودرو را تنها به یکبار محدود نکرده بودیم مدل های مختلف R8 مطمئنآ به راحتی چندین بار در این فهرست قرار می گرفت. آئودی R8 یک خودروی دو در قدرتمند است که تاکنون مدل های مختلفی از آن تولید شده است. این محصول از دو نوع موتور 8 یا 10 سیلندر استفاده می کند و از سیستم رانندگی تمام چرخ بهره مند است. قوی ترین مدل R8 با موتور 10 سیلندری 5.2 لیتری می تواند بیش از 500 اسب بخار توان تولید کند و شتاب صفر تا صد آن نیز تنها 3.1 ثانیه است.

سریع‌ترین خودروی جهان عکس , عکس سریع‌ترین خودروی جهان , تصاویری از سریع ترین خودروهای پلیس آمریکا

 

 1985 Audi Sport Quattro S1
شتاب: 3.0 ثانیه
در اوایل دهه 1980 شرکت آئودی با تولید Quattro S1 توانست انقلابی کوچک در خودروسازی ایجاد کند. این خودرو که در مسابقات رالی بسیاری مورد استفاده قرار می گرفت در میان اولین خودروهای تولید انبوه است که از سیستم حرکت تمام چرخ استفاده می کرد و توانست سازندگان بسیار دیگر ی را وادار به تولید محصولاتی با این قابلیت کند. بسیاری از خودروهای امروزی که از سیستم AWD استفاده می کنند از Quattro S1 درس گرفته اند.

 گران‌‌ترین خودروهای جهان را بشناسید , خودروهای سریع جهان در 50سال گذشته عکس , لکسوس؛ سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان

 

اخبار گوناگون - بازار خبر


ویدیو : سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان