«سریال زمانه 2» شاید در شبکه خانگی! : در نشست خبری پس از پایان سریال «زمانه» ...


در نشست خبری پس از پایان سریال «زمانه» گفته شد که قرار است سری دوم این مجموعه هم ساخته بشود. روزنامه تماشا: در نشست خبری پس از پایان سریال «زمانه» گفته شد که قرار است سری دوم این مجموعه هم ساخته بشود. اتفاقی که تا به این لحظه هنوز نیفتاده است و به همین خاطر با حسن فتحی تماس گرفتیم تا با یادآوری این موضوع از او بپرسیم تا چه مرحله ای پیش رفته اند. حسن فتحی در این ارتباط به «تماشا» گفت: «در رابطه با ساخت سری دوم «زمانه» حرفی ندارم به این خاطر که تهیه کننده در جریان عملیاتی شدن این پروژه و ارتباط با سازمان هستند. نویسنده های سریال اعلام آمادگی کرده بودند که اگر بنا به ساخت سری دوم باشد فیلمنامه را ادامه می دهند.»

این کارگردان همچنین درباره دغدغه این روزهایش به «تماشا» می گوید: «این روزها مشغول خواندن چندین فیلمنامه ای هستم که به دستم رسیده است، ضمن اینکه چندتا طرح هم خودم دارم. تمایل خودم بیشتر به این سمت است که قبل از شروع یک سریال دیگر و درگیر شدن برای ساخت سریال فیلمی برای سینما بسازم.»

سریال های شبکه خانگی , دانلود سریال ایرانی شبکه خانگی , دانلود سریال شبکه نمایش خانگی

فتحی می گوید از 2 فیلمنامه نویس مطرح طرح هایی دارد که به دغدغه و حال و روز این روزهایش نزدیکتر است و اینکه بخواهد برای جشنواره فجر پیش رو فیلمی آماده کند احتمال غیرممکنی نیست. حسن فتحی که مدت هاست از شرایط سینما و مدیریت رضایت چندانی ندارد درباره انتظاراتش از دولت آینده در حوزه کاری اش می گوید: «اولین انتظاری که دارم این است که خانه سینما بازگشایی شود و روال سابقش را پیدا کند. انتظار دومم این است که کار سینما را به اهالی سینما بسپارند. انتظار دارم که یک سلیقه و یک سیاست خاص را به فضای سینما تحمیل نکنند. بگذارند هنر سینما به دور از سیاست باشد تا آثار ارزشمند و درخور توجه ساخته شود.»

از فتحی می پرسیم که از دولت آینده بیشتر این انتظار را دارد که مدیرانی سینمایی را رأس کار بگذارد یا خواسته ای دیگر دارد که در پاسخ به «تماشا» می گوید: «اساسا مسئله این است مدیری که می آید مدیریت کند باید در وهله اول سینما را بشناسد و فرهنگ برخورد با سینماهایی را بداند. دنیای سینما بزرگتر از گرایش های سیاسی است و مدیر نباید سعی کند سینمای کشور را در چارچوب سلیقه های خاص پیش ببرد. اتفاقی که متاسفانه در 8-7 سال اخیر شاهد رخ دادنش بودیم.»

حسن فتحی که همیشه دغدغه های تئاتری پررنگی داشته در پایاندرباره بازگشتش به صحنه و دنیای تئاتر می گوید: «ببینید من همیشه بسته به قصه ای که دارم مدیومم را انتخاب می کنم. گاه این قصه در تلویزیون و در غالب سریال جواب می دهد و گاه در تئاتر و احیانا در سینما.»

شاید «زمانه 2» را برای شبکه نمایش خانگی ساختیم


از اسماعیل عفیفه تهیه کننده «زمانه» درباره سری دوم پرسیدیم که این تهیه کننده با سابقه به «تماشا» می گوید: «با دوستان فیلمنامه نویس «زمانه» شد. مخاطبان هم آمادگی دیدن ادامه آن را داشتند. من به تلویزیون این پیشنهاد را مطرح کردم و گفتم که ما آماده ایم اگر شما بخواهید اما فعلا که تضمیمی در این باره نگرفته اند یا ساخت سری دوم «زمانه» جزو اولویت هایشان نیست یا تمایلی برای ساخت سری دوم این مجموعه ندارند.»
عفیفه در پاسخ به این سوال که در صورت عدم توافق با تلویزیون آیا احتمال ساخت سری دوم «زمانه» برای شبکه نمایش خانگی وجود دارد می گوید: «بخشی از حقوق معنوی این سریال در اختیار تلویزیون است و اگر ما بخواهیم این مجموعه را برای شبکه نمایش خانگی دنبال کنیم نیازمند توافق با تلویزیون هستیم. اما ما نمی خواهیم مخاطبان این مجموعه را از دست بدهیم و اگر ساخت آن در سیما ممکن نشد قطعا کاری می کنیم که با تلویزیون به توافق برسیم تا این مجموعه را حداقل در شبکه نمایش خانگی بسازیم. به هر صورت این هم روشی است.»


ویدیو : «سریال زمانه 2» شاید در شبکه خانگی!