سریال‌های تلویزیون پس از ایام عزاداری : جدول پخش سریال‌های تلویزیونی پس از ...


جدول پخش سریال‌های تلویزیونی پس از اتمام دهه‌ی اول محرم باز هم تغییر چندانی نکرده است و مخاطبان رسانه ملی شاهد اضافه شدن یک سریال جدید به آنتن سیما خواهند بود. خبرگزاری ایسنا: جدول پخش سریال‌های تلویزیونی پس از اتمام دهه‌ی اول محرم باز هم تغییر چندانی نکرده است و مخاطبان رسانه ملی شاهد اضافه شدن یک سریال جدید به آنتن سیما خواهند بود.

شبکه اول سیما که سریال «آمین» را مدتی است در جدول پخش خود دارد، تنها شبکه‌ای است که پس از اتمام دهه‌ی اول محرم، سریال جدیدی را برای پخش در نظر گرفته است.

این شبکه تصمیم دارد تا پس از اتمام سریال پلیسی «آمین»، «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور را جایگزین آن کند.

قسمت شانزدهم سریال 19 قسمتی «آمین» که به خاطر فرا رسیدن عاشورای حسینی به مدت سه روز در پخش آن وقفه ایجاد شده بود، دوشنبه - چهارم آبان - از آنتن شبکه یک پخش می‌شود و به دنبال آن پخش سریال «نفس گرم» از شنبه - نهم آبان - آغاز خواهد شد.

سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در قالب ملودرام طراحی شده است و بازیگرانی چون حامد کمیلی، مرجانه گلچین، محمود پاک‌نیت، رامین راستاد و غیره در آن ایفای نقش می‌کنند.

شبکه دو سیما همچنین پس از وقفه‌ای چند روزه در پخش سریال 100 قسمتی «کیمیا» به خاطر فرا رسیدن عاشورای حسینی، از یکشنبه، سوم آبان ماه به پخش این سریال ادامه می‌دهد.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» کاری از گروه فیلم و سریال است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی‌نیا ساخته‌ شده است. این سریال در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود و بیانگر داستانی است که در خلال آن تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به‌ این‌ ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی، محمدرضا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی، مهدی سلطانی، محمدرضا شریفی‌نیا، بیوک میرزایی، گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی‌الاصل وغیره از جمله 300 بازیگری هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در این میان شبکه سه بازپخش سریال «آسمان من» که پیش‌تر در ایام نوروز از شبکه افق پخش شده بود را با به پایان رسیدن عاشورای حسینی در دستور کار قرار داده است و شبکه پنج که در ایام محرم هم سریال «دختر امپراطور» را از آنتن خود پخش می‌کرد، همچنان به پخش این سریال ادامه می‌دهد.

در مجموعه تلویزیونی «آسمان من» که کارگردانی آن را محمدرضا آهنج بر عهده داشته است، بازیگرانی چون حامد بهداد، امین حیایی، پژمان بازغی، رحیم نوروزی، سروش صحت، عمار تفتی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «آسمان من» که قصه آن از سال63 آغاز می‌شود در 29 قسمت 50 دقیقه‌ای داستان تلاش‌های پرفراز و نشیب اشخاصی بی‌ادعا را روایت می‌کند که با قبول خطرات و به خطر انداختن جان خود سفری ایمن را برای مسافران هواپیما فراهم می‌کنند.

همچنین پخش سریال پنج قسمتی «با آخرین نفس‌هایم» به کارگردانی سامان سالور از پنجشنبه - 30 مهرماه - در شبکه پنج سیما آغاز شده است.

مجموعه تلویزیونی«با آخرین نفس‌هایم»، روایت داستانی از گردان غواصان هشت سال دفاع مقدس است که پس از چند سال، تعدادی از رزمندگان این گردان همدیگر را پیدا می‌کنند و ... .

سریال «با آخرین نفس‌هایم» که بازیگرانی نظیر پرویز فلاحی‌پور، حبیب دهقان نسب، مهدی صباحی، سمیرا حسینی وغیره ایفای نقش می‌کنند، هر شب ساعت 19:45 پخش می‌شود و تکرارش فردای آن روز در ساعت‌های 23 و 16 از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.


ویدیو : سریال‌های تلویزیون پس از ایام عزاداری