سرکرده متواری سرقت بانک ملی دستگیر شد/سارق مجروح در بیمارستان جان داد :   اخبار ...



سرقت مسلحانه از پایگاه هلال احمر در گلستان دو سارق مسلح دستگیر شدند , سرقت از بانک , سرقت مسلحانه از بانک

 

اخبار حوادث - سرکرده متواری سرقت بانک ملی دستگیر شد/سارق مجروح در بیمارستان جان داد

سرکرده باند سرقت که روز گذشته در جریان دستبرد به بانک ملی توانسته بود از چنگال قانون فرار کند، توسط ماموران انتظامی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حدود ساعت 11 روز گذشته سه سارق مسلح وارد یکی از شعبات بانک ملی در بلوار فرامرز عباسی مشهد شدند.
 
سارقان جوان با تهدید مردم و کارمندان بانک با سلاح‌های گرم اقدام به سرقت 129 میلیون تومان وجه نقد کرده و سریعاً از محل متواری می‌شوند. 
 
براساس این گزارش سارقان مسلح زمانیکه از بانک خارج شدند به دو گروه یک نفره و دو نفره تقسیم می‌شوند و گروه تک نفره با موتورسیکلت و گروه دو نفره به همراه پولها توسط یک دستگاه خودروی پژو متواری می‌شوند.

پلیس که توانسته بود خودروی پژو را ردیابی کند به تعقیب خودرو  پرداخت و متهمان نیز با رویت ماموران اقدام به تیر اندازی کردند و قصد آسید زدن به ماموران انتظامی را داشتند.
 
در نهایت با تیراندازی‌های پی‌درپی در بزرگراه صد متری مشهد زیر پل میدان بار سپاد خودروی متهمان به جدول برخورد می‌کند و متوقف می‌شود و یکی از سارقان که مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود به بیمارستان منتق می‌گردد.
 
همچنین در این تعقیب و گریز و درگیری یکی از مأموران انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که خوشبختانه به دلیل به تن داشتن جلیقه ضد گلوله دچار صدمه جدی نشد.

لازم به ذکر است ماموران از سارقان یک کلت کمری و از صندوق عقب خودرو 129 میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط کردند.
 
سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی مشهد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: کارآگاهان انتظامی مشهد پس از فعالیت فشرده خود موفق شدند در ساعات پایانی شب گذشته مخفیگاه سرکرده متواری این باند سرقت را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتقال دهند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی سارق مجروح نیز که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده بود عصر روز گذشته به دلیل شدت جراحات جان خود را از  دست داد.
 
گفته می‌شود تیر پلیس به قفسه سینه این متهم متوفی برخورد کرده بود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : سرکرده متواری سرقت بانک ملی دستگیر شد/سارق مجروح در بیمارستان جان داد