سرنخ جدید از جلادِ گروگان های داعش :   روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف اعلام کرد ...



جنایات جدید داعش , جنایت جدید داعش , کاریکاتور لباس جدید داعش

 

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف اعلام کرد که احتمالا یک کشیش ساکن لندن از محل اختفای یکی از خطرناک ترین عناصر داعش خبر داد.

به گزارش  العالم، "دیوید بَرت" روز دوشنبه در گزارشی در روزنامه دیلی تلگراف ، آورده است: احتمال دارد یک مبلغ مسیحی در لندن، اطلاعات ارزشمندی درباره کسی داشته باشد که مسؤولان قضایی انگلیس، او را با تروریستی به نام "جان" که از خطرناک ترین جنایتکاران داعش است، همدست می دانند.

بر اساس این گزارش، "دانیال داونر" متهم به ارتکاب هیچ جرمی نیست، اما او نامه ای از "نِرو سراویا" دریافت کرده بود.

سراویا که دو سال پیش به سوریه رفت، در این نامه از داونر خواسته است که عکسی از کودکش که به همراه مادرش در انگلیس زندگی می کند، برای او بفرستد. مادر این کودک، دوستِ سابق سراویا است.

در ادامه این گزارش آمده است: مسؤولان انگلیسی در تلاش برای یافتنِ هرگونه اطلاعاتی درباره سراویا پیش از سفر به سوریه هستند، زیرا بعدها مشخص شد که وی از یکی از عملیات گردن زدن توسط داعش مطلع بوده است.

در این گزارش تاکید شده است که سراویا، بر روی صفحه خود در تویتر نوشته است که علاوه بر تفنگ، یک قبضه هفت تیر "گلوک 19" نیز دارد.

به نوشتۀ "دیوید بَرِت" مشخصات این هفت تیر، با مشخصات هفت تیرِ "جان" مطابقت می کند.

جان، مسؤول گردن زدن شماری از گروگان های داعش از جمله "آلن هینگ" و "دیوید هِنس" بود.

در ادامه این گزارش خاطر نشان شده است: سراویا، عکسی برای داونر فرستاد که او را در یکی از کشورهای شرقی نشان می داد. سراویا که تاکید کرده است از هواداران داعش است، در آنگولا به دنیا آمد و مراسم غسل تعمید او در کلیسای کاتولیک انجام شد، سپس در پرتغال زیست و آن گاه به همراه مادر و خواهرش به انگلیس رفت.

سراویا در کلیسای وُلثمستو در لندن، به خدمت و عبادت مشغول شد تا این که در سال 2012 به تفکرات افراطی گرایش یافت و به سوریه سفر کرد و گمان می رود که در آن جا صاحب 4 فرزند شد و یک فرزند هم در لندن دارد.

به نوشتۀ دیلی تلگراف، پلیس انگلیس، پس از مطالعۀ دقیقِ فعالیت های سراویا در پایگاه های ارتباط اجتماعی، توانست با برادرش که در پرتغال زندگی می کند، تماس بگیرد تا بتواند از جزییات فعالیت های وی اطلاعاتِ بیشتری به دست بیاورد.
اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو : سرنخ جدید از جلادِ گروگان های داعش