سرمقاله فردا صبح یک روزنامه لو رفت : طنز/ سرمقاله فردا صبح یک روزنامه لو رفت: ...



روزنامه های ورزشی فردا , سرمقاله روزنامه های صبح 28مهر95 , عناوین روزنامه های ورزشی فردا

طنز/ سرمقاله فردا صبح یک روزنامه لو رفت: ما کلا برنده‌ایم!

بر اساس اسناد غیر قابل انکار، اصولگرایان با رای بالای 63 درصد در سراسر کشور، مجلس دهم را تشکیل خواهند داد تا مشت محکمی بر دهان بی ادبان داخلی و فتنه گران خارجی بزنند...

با وجود هجمه گسترده رسانه ای به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس جمهور در هفته منتهی به انتخابات، این دو نفر در صدر لیست منتخبان مردم تهران برای مجلس خبرگان قرار گرفتند.

بر این اساس، پیش بینی می شود، سرمقاله فردای یک روزنامه صبح بدین شرح باشد:

ما کلا بردنده‌ایم

همانطور که یکماه قبل اشاره کرده بودیم، با وجود همه فحش ها و بد اخلاقی هایی که به ما و روزنامه ما شد، پیش بینی های درست ما، درست از آب در آمد و بازهم ما برنده شدیم.

بر اساس اسناد غیر قابل انکار، اصولگرایان با رای بالای 63 درصد در سراسر کشور، مجلس دهم را تشکیل خواهند داد تا هم مشت محکمی بر دهان بی ادبان داخلی و فتنه گران خارجی بزنند و هم بار دیگر نشان دهند که غیر از اصولگرایان کلا به فرد دیگری برای کرسی بهارستان اعتماد ندارند.

در مورد انتخابات تهران نیز گفتنی هایی وجود دارد.

اول: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دامت برکاته، از استوانه های بی بدیل نظام و انقلاب، یار دیرین امام و رهبری است که بدون ارائه اسناد غیر قابل انکار هم در اردوگاه اصولگرایان قرار دارد اگرچه اطرافیان ایشان دوست دارند ایشان را با 50 سال سابقه درخشان، به شکست خوردگان و ورشکستگان اصلاح طلب بچسبانند که بدون تردید موفق نخواهند شد. تاریخ نشان داده که اصلاح طلب ها اصلا ایشان را قبول ندارند و این بازی جدید را برای فرار به جلوی جدیدشان برگزیده اند تا کمی از درد شکست سنگین شان بکاهد. شکست درد دارد، داد ندارد.

دوم: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور مردمی، میلیونی و محبوب کشورمان که بارها در طول سالهای مختلف نشان داده از خانواده اصولگرایان است و اسناد غیر قابل انکاری از مواجهه با اصلاح طلبان هم در دست داریم که نشان می دهد رییس جمهور عزیزمان، یک اصولگراست و با رای اصولگراها به مجلس راه یافته است. اینکه برخی میخواهند ایشان را اعتدالی یا اصلاح طلب عنوان کنند، جر زنی سیاسی است که قبلا هم داشتند.

سوم: ترکیب آینده مجلس با توجه به حضور چشمگیر اصولگراها و از جمله حضرات آقایان بالا، بار دیگر فتنه سه شعبه انگلیسی-امریکایی- صهیونیستی را به طاق چسباند تا مشخص شود که مردم همچنان اصولگرایان را می خواهند. این غیر قابل انکار است که وقتی اصولگراها در تهران بیشترین رای را آورده اند، مجلس آینده هم در دست اصولگراها خواهد بود.

چهارم: درباره پیروزی قاطع اصولگرایان در انتخابات مجلس و خبرگان گفتنی ها، زیاد است که در این وجیزه نمی گنجد اما همین نکته کافی است که جورج سوروس قصد داشت برای این انتخابات با برخی سران اصلاح طلب دیدار کند که موفق نشد اما بر اساس شواهد، از طریق تلگرام با برخی از آنها گفتگو کرده است که در آینده اسنادش را منتشر خواهیم کرد.

بار دیگر تاکید می کنیم که این پیروزی، پیروزی اصولگراها و باخت سنگین رقیب بود که فکر می کرد می تواند از فضای پس از برجام استفاده کند اما سیلی محکمی خورد چرا که منتخبان فعلی همه از کانال های رسمی نظام عبور کرده اند و اصولگرایانی هستند که مردم آنها را پسند کرده اند.


خبرآنلاین/ محسن حدادی

 


ویدیو : سرمقاله فردا صبح یک روزنامه لو رفت