سرمایه گذاری جنجالی ماریا شارپوا تنیسور معروف جهان +عکس : "ماریا شارپوا" تنیسور ...



"ماریا شارپوا" تنیسور معروف روس که اخیرا در رنکینگ جهانی به پله دوم سقوط کرده است خط تولید شکر و آبنبات  و انواع تنقلات شیرین راه اندازی کرده است و آن را "شوگر پوآ" نام نهاده است.این کارخانه 12 طعم مختلف شکر و آبنبات تولید میکند که گفته میشود هر بسته 84 گرمی این محصول برابر با 21 قاشق چایخوری شکر و یا دو قوطی کوکاکولاست.

سرمایه گذاری در بورس , وب سایت های معروف جهان , سرمایه گذاری با پول کم
شارپوآی 25 ساله به خاطر این سرمایه گذاری جدید مورد انتقاد متخصصان تغذیه کودک قرار گرفته است. آنها این مواد را فاقد ارزش غذایی معرفی کرده و حتی آن را برای زنان و دختران جوان مضر اعلام کرده اند.
او  در این رابطه اعلام کرده است: من همیشه عاشق شیرینی جات بوده ام و زمانیکه در روسیه بودم همیشه بعد از یک تمرین سخت از پدر و مادرم آبنبات چوبی پاداش میگرفتم  و هنوز هم دوست دارم بعد از تمرین آبنبات بخورم. همین انگیزه مرا وادار به راه اندازی خط تولید آبنبات کرده است.
منتقدان میگویند او به عنوان یک ورزشکار نقش مهمی در ارتقای الگوی سلامت خانواده ها دارد. اما انتخاب آبنبات به عنوان یک منبع پول ساز انتخاب درستی از سوی این ورزشکار نبوده است و مطمئنا" عواقب فراوانی برای مصرف کنندگان آن در پی خواهد داشت. ناگفته نماند که قیمت هرکدام از این بسته ها 5.99 دلار است.... / pardad.ir

سرمایه گذاری پر سود , بهترین بانک برای سرمایه گذاری , آموزش سرمایه گذاری در بورس

بهترین راه سرمایه گذاری , بهترین سرمایه گذاری , بهترین سرمایه گذاری در سال 95


ویدیو : سرمایه گذاری جنجالی ماریا شارپوا تنیسور معروف جهان +عکس