سرقت كیف حاوی طلا در چند ثانیه :     دزد سابقه داری كه به عنوان مشتری وارد ...



 

 

دزد سابقه داری كه به عنوان مشتری وارد یك فروشگاه در تهران شده و كیف حاوی طلای زنی را سرقت كرده بود، دستگیر شد. زن متهم گمان نمی برد در جریان سرقت، دوربین های مداربسته مركز خرید تصاویرش را ثبت كنند و راز سرقتش برملا شود.

هفته گذشته زنی طلاهایش را كه ارزش ۱۲ میلیون تومان داشت، به یكی از مراكز خرید در شمال غرب تهران برد تا آنها را بفروشد. روز حادثه زن میانسال ابتدا به یك مغازه پوشاك رفت و پس از انتخاب لباس مورد علاقه اش هنگامی كه خواست پول آن را بپردازد، متوجه شد كیفش به سرقت رفته است. با داد و فریاد تقاضای كمك كرد و به جست وجو در اطراف مركز خرید پرداخت اما دزد مرموز ناپدید شده بود.

بنابراین با حضور در شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۲ تهران ماجرا را خبر داد. در پی این شكایت ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز كردند. ماموران با حضور در محل سرقت به بازبینی دوربین های مداربسته نصب شده در محل حادثه (مغازه پوشاك) و محوطه مركز خرید پرداختند و مشاهده كردند همه دوربین ها تصویر دزد فراری را كه زنی جوان است، ثبت كرده اند. با شناسایی و دستگیری زن سارق تحقیق از وی آغاز شده است.... / جام جم آنلاین 



ویدیو : سرقت كیف حاوی طلا در چند ثانیه