سرقت عجیب مرد مغازه‌دار برای جذب مشتری : مردی که شبانه با تخریب دیوار دو مغازه ...



مردی که شبانه با تخریب دیوار دو مغازه فروش تلفن همراه به این محل‌ها دستبرد زده بود، هنگام فروش اموال دزدی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده خرداد امسال با شکایت مرد مغازه داری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: امروز زمانی که به مغازه ام در یکی از محله های شهر زنجان آمدم، مشاهده کردم بخشی از دیوار پشت مغازه ام تخریب شده و فردی با ورود به مغازه ام گوشی های گرانقیمت، تبلت و لپ تاپ را به ارزش 60 میلیون تومان سرقت کرده است.

دومین سرقت
جستجوی پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان مغازه ادامه داشت تا این که یک هفته بعد از وقوع این سرقت، دزدی دیگری از یک مغازه فروش تلفن همراه به پلیس آگاهی گزارش شد. ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند، سارق این بار هم دیوار پشتی مغازه را تخریب کرده و 50 میلیون تومان گوشی و تبلت سرقت کرده بود.

بررسی این دو پرونده نشان می داد که سارق باید یک نفر باشد و آشنایی کامل به محل های سرقت داشته باشد بنابراین به جستجو در این رابطه ادامه دادند.

دستگیری دزد ارزان فروش
با گذشت سه ماه از وقوع این سرقت، ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد مردی در حال فروش گوشی، تبلت و لپ تاپ های گرانقیمت به قیمت پایین تر از مبلغ اصلی آن است. ماموران احتمال دادند این فرد باید رابطه ای با این دو سرقت داشته باشد. در این مرحله ماموران او را زیرنظر گرفتند و معلوم شد این فرد در حال فروش همان اموال دزدی مالباختگان است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که متهم با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد. در بازرسی از این مکان 92 دستگاه گوشی های تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ های سرقتی کشف شد. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و به ارتکاب این سرقت ها اعتراف کرد.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: متهم در بازجویی ها اعتراف کرد، خودش مغازه فروش تلفن همراه داشته و پس از بررسی مغازه مالباختگان تصمیم گرفته با دستبرد به این دو مغازه، تلفن و تبلت ها را در مغازه اش به قیمتی پایین بفروشد و با این کار هم سود خوبی به دست بیاورد و هم مشتریانش بیشتر شود. طی چند روز گذشته هم به خاطر ارزان بودن اجناس، مشتریان زیادی پیدا کرده بودم.

تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم و سرقت های احتمالی اش ادامه دارد.

 

 اخبارحوادث  - جام جم 


ویدیو : سرقت عجیب مرد مغازه‌دار برای جذب مشتری