سرقت از زنان با آبمیوه مسموم :  اخبار حوادث - سرقت از زنان با آبمیوه مسموم مجرم ...



 اخبار حوادث - سرقت از زنان با آبمیوه مسموم

مجرم سابقه‌دار که به‌محض آزادی از زندان جرایمش را از سر گرفته بود بعد از سرقت در چند شهر مختلف به دام افتاد.

 به گزارش شرق ماموران گشت پلیس آگاهی تهران دوازدهم‌فروردین طی تعقیب و گریز با پراید مشکی خودرو را در میدان قیام متوقف و سرنشین 37‌ساله آن را به نام رضا دستگیر کردند.

 

آنها در بازرسی از خودرو چندین گوشی تلفن همراه، تعدادی اسناد و مدارک شناسایی، قرص‌های خواب‌آور و سلاح کمری تقلبی کشف کردند. متهم در همان اعترافات اولیه گفت گوشی‌های تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به زنانی است که از آنها به شیوه بیهوشی و با استفاده از آبمیوه مسموم سرقت کرده است به این ترتیب پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت و آنها فهمیدند خودرو پراید به دست آمده از متهم روز هشتم‌فروردین بعد از بیهوش‌کردن راننده سرقت شده است. 

 

متهم درباره نحوه سرقت پراید به کارآگاهان گفت: در شیراز، به‌عنوان مسافر سوار پرایدی شدم و پس از طی مسافتی کوتاه با معرفی خود به‌عنوان مامور قوه قضاییه و جلب اعتماد راننده مدعی شدم به واسطه ارتباط با برخی مقامات مهم قضایی کشور می‌توانم برای او وام تهیه کنم. پس از جلب اعتماد مرد مسافرکش به بهانه خرید آبمیوه از ماشین پیاده شدم و داروی خواب‌آوری را که از قبل آماده کرده بودم داخل آبمیوه ریختم و به راننده دادم. او پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شد و من خودرو را با تمامی اسناد و مدارک شناسایی سرقت کردم. از آنجا به اصفهان رفتم و پس از چند روز به تهران آمدم. از آن به بعد زنان را به‌عنوان مسافر سوار و آنها را بیهوش می‌کردم و اموالشان را می‌دزدیدم.


رضا در ادامه اعترافات خود گفت: «من روز 18 اسفند سال گذشته از زندان رشت آزاد شدم و به محض آزادی پرایدی را در شهر انزلی سرقت کردم و با آن به تهران آمدم. پس از چندین فقره سرقت به شیوه بیهوشی، ماشین را در تهران رها و به شیراز رفتم.» متهم ادامه داد: «پس از سرقت اولین خودرو در شهر انزلی و رسیدن به تهران ابتدا سلاح قلابی تهیه کردم و پس از آن، در پوشش مسافرکش زنان جوان را سوار می‌کردم. در طی مسیر، با معرفی خودم به‌عنوان مامور و در معرض دید قراردادن سلاح قلابی ادعا می‌کردم می‌توانم برای مسافرم شغل یا وام تهیه کنم به این ترتیب اعتماد طعمه را جلب می‌کردم و به او آبمیوه مسموم می‌دادم و زنان را بعد از سرقت در همان وضعیت بیهوش در کوچه‌های فرعی شهر رها می‌کردم.» 

 

کارآگاهان با توجه به اعترافات صریح متهم و همچنین اموال و مدارک به دست‌آمده از داخل خودرو مسروقه، موفق به شناسایی تعدادی از زنانی شدند که همگی آنها به شیوه‌ای مشابه توسط رضا مورد سرقت قرار گرفته بودند.  یکی از شکات پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و شناسایی متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «روز 24 اسفند به مقصد میدان نبوت، سوار خودرو پراید شدم.

 

راننده ابتدا خودش را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرد و مدعی شد می‌تواند برای من کاری مناسب پیدا کند. در طول مسیر و به بهانه صحبت‌کردن درباره نوع کار مورد درخواست من، آب انار خرید که به محض نوشیدن آن دیگر متوجه هیچ چیز دیگری نشدم و زمانی‌که به هوش آمدم فهمیدم دو روز است در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارم.» سرهنگ داوودفرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهم و شناسایی تعدادی از شکات پرونده، قرار قانونی توسط مقام قضایی صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار این پایگاه قرار گرفته است به همین دلیل از کلیه شکات و مالباختگان که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان 15 خرداد مراجعه کنند.»
 اخبار حوادث - شرق


ویدیو : سرقت از زنان با آبمیوه مسموم