سرقت از دختران به خاطر باخت در بیلیارد! : پسر جوانی که به دلیل شکست برادرش ...


پسر جوانی که به دلیل شکست برادرش در بازی قمار بیلیارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پایتخت کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. خبرگزاری مهر: پسر جوانی که به دلیل شکست برادرش در بازی قمار بیلیارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پایتخت کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 دختر جوانی به نام "الهام" به کلانتری 147 گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خیابان رسالت بودم که ناگهان پسری به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کیف و موبایلم سوار برموتورسیکلت از محل متواری شد.
 
به دنبال این موضوع و حساسیت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمایی شاکی چهره متهم را به دست آورده و هویت وی که ساسان نام داشت را شناسایی کنند.
 
در ادامه ماموران با انجام عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی موتورسیکلت متهم را در یکی از خیابان‌های شرق تهران ردیابی کرده و موفق شدند این جوان شرور 28ساله را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.
 
سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147 گلبرگ با اعلام این خبر گفت: متهم در کلانتری پس از رویارویی با مالباخته در بازجویی هامدعی شد به همراه دوستم به نام "بهرام" که بچه محل ما است اقدام به کیف‌قاپی و موبایل قاپی می‌کنیم و تنها این کار را به دلیل دادن قرض برادرم که مبلغ زیادی در شرط بندی بازی بیلیارد باخته است، انجام می‌دهم.
 
متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت و کیف قاپی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


ویدیو : سرقت از دختران به خاطر باخت در بیلیارد!