سرریز فاضلاب شهری به خانه زوج جوان :  اخبار حوادث - پیمانکار متخلف اداره آب ...




 اخبار حوادث - پیمانکار متخلف اداره آب و فاضلاب تهران به 7 میلیون تومان جریمه محکوم شد
سرریز فاضلاب شهری به خانه زوج جوان

 فاضلاب کانال اگو با تغییر مسیر ناگهانی به خانه زوج جوان سرریز شد.

در حالی که همه اثانیه زندگی این زن و شوهر زیر فاضلاب به ارتفاع یک متری از بین رفته‌اند پیمانکار اداره آب و فاضلاب تهران تنها به پرداخت هفت میلیون تومان جریمه محکوم شد.


زن و شوهر جوانی که صبح یکی از نخستین روزهای خردادماه با هجوم فاضلاب شهری از همه خروجی‌های فاضلاب خانه‌شان مواجه شدند و تمامی وسایل زندگی‌شان از بین رفت، برای شکایت از شرکت پیمانکار آب و فاضلاب تهران به مجتمع شماره 7 شورای حل اختلاف تهران مراجعه کردند. ساعت 11 صبح روز دوم خردادماه سال جاری، فاضلاب عبوری از مسیر اگوی محله تهران‌نو به دلایل عجیبی تغییر مسیر داد و از طریق خروجی‌های فاضلاب یک آپارتمان کوچک، وارد خانه زوج جوان در طبقه زیر همکف شد.

 

«امیر حسینی» و همسرش که در واحدی 35 متری در طبقه زیر همکف آپارتمانی دو طبقه در محله تهران‌‌نو زندگی می‌کنند با ورود ناگهانی فاضلاب شهری از مسیرهای خروجی فاضلاب خانه‌شان چاره‌ای جز فرار پیدا نکردند اما ساعتی بعد وقتی با ترس به محل زندگی خود برگشتند با صحنه‌ای باورنکردنی مواجه شدند. فاضلاب شهری به ارتفاع حدود یک متر در خانه کوچکشان بالا آمده و همه وسایل خانه‌شان را از بین برده بود. از تلویزیون و لباسشویی گرفته تا کمد لباس و تختخواب. دیگر هیچ چیز برایشان نمانده بود.

 

این زوج جوان خیلی زود دست به کار شدند و همان روز شکایتی را علیه شرکت پیمانکار اداره آب و فاضلاب تهران در شعبه 310 مجتمع شماره 7 شورای حل اختلاف تهران مطرح کردند. در گام بعدی کارشناس رسمی دادگستری خسارت وارده به خانه این زن و شوهر را 6 میلیون و 800 هزار تومان برآورد و قضات شورا، شرکت بهره‌بردار را ملزم به پرداخت این مبلغ کردند.


نتیجه اعتراض وکیل قانونی این شرکت به رأی صادره نیز سودی برای آن‌ها در پی نداشت و دادگاه تجدیدنظر نیز رأی صادره در شورا را تأیید کرد. حال این خانواده در انتظار رسیدن موعد پرداخت خسارت نشسته‌اند تا با این هفت میلیون تومان همه وسایل خانه را دوباره بخرند و زندگی‌شان به روال عادی‌اش برگردد.


  اخبار حواد ث - ایران


ویدیو : سرریز فاضلاب شهری به خانه زوج جوان