سردار نقدی: مردم ایران جنازه نیستند که انگلیس برای آنها لیست تعیین کنند :


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مردم ایران جنازه نیستند که انگلیسی‌ها برای آنها لیست تعیین کنند، گفت: انتخابات مجلس دهم، حادثه‌ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب است. خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نشست روشنگری هیأت عاشقان ولایت در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت قدس طی سخنانی اظهار داشت: در آستانه یک قدم دیگر هستیم؛ یک آزمایش بزرگ، انتخابات مجلس دهم صرفاً رقابتی متداول بین جناح‌ها و تفکرات نیست، حادثه‌ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب است چرا که امریکا و غربی‌ها به آن چشم طمع دوخته‌اند.

وی با اشاره به صف‌بندی‌های مهم امروز، تصریح کرد: رهبرمان فرمودند درگیری اصلی برای جمهوری اسلامی، درگیری بین استکبار و اسلام است؛ با تلویزیون فلسطین مصاحبه می‌کردم و گفتم سال 2015 بیت‌المقدس دست مسلمانان خواهد بود، خندید و گفت ما در غزه شیر خشک نداریم چطور ممکن است و این رؤیاپردازی است.

سردار نقدی ادامه داد: گفتم قبل از انقلاب اسلامی، ایران دست آمریکایی‌ها بود، اما الآن چگونه است؟ عراق چند سال پیش در تسخیر آمریکا بود و الآن در اختیار شیعیان است؛ لبنان در گذشته در تصاحب اسرائیل بود، اما الان اسرائیلی‌ها را بیرون کرده است، همین‌طور غزه که مقاومت کرد و انها را بیرون راند؛ یمن در استعمار آل‌سعود بود اما الآن اینگونه نیست، الآن ناوهای اسرائیل در اقیانوس مدیترانه و ناو عربستان در دریای سرخ توسط مسلمانان غرق می‌شود و ... اگر همین‌طور پیش رویم، 10 سال آینده بیت‌المقدس دست مسلمانان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مقابله استکبار به جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: 4.5 سال از تحریم‌ها گذشت اما دیدند که تحریم‌ها اثر نداشته است و خودشان اعتراف کردند که انتظار داشتند مردم از گرسنگی به خیابان‌ها بریزند اما شکست خوردند.

نقدی ادامه داد: مقامات روسیه بعد از تحریم‌هایی که علیه آنها وضع شد از ایران می‌پرسیدند، شما در دوران تحریم چه کردید که هنوز سر پا هستید؛ خب همه اینها به دلیل عنایت الهی است که با وجود این همه توطئه در کشور اما همچنان سر پا هستیم.

وی ادامه داد: حالا که آمریکا شکست خود را در برابر ایران قبول کرده راه جدیدی را در پیش گرفته است که آخرین بخشش نفوذ است؛ اگر از این شرایط حساس و نفوذ دشمن عبور کنیم با دشمن خلع سلاح شده روبرو می‌شویم و کار آمریکا و اسرائیل تمام خواهد بود.

سردار نقدی با اشاره به زمینه‌های نفوذ تصریح کرد: کسانی که زمینه برای نفوذ ایجاد کردند عبارتند از کسانی که در تدین ضعیف بوده و به قدرت‌های غربی خوش‌بین هستند و با دشمن خارجی مرزبندی ندارند؛ کسانی که سابقه فتنه‌گری و چالش با نظام را دارند،کسانی که ترسو هستند و از دشمن می‌ترسند و کسانی که به دلیل مفاسد مالی اخلاقی و غیره مجازات شده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد دیپلماسی دولت در 2.5 سال گذشته اظهار داشت: دیپلماسی داخلی کشور بر خلاف اینکه خودشان تصور می‌کنند ضعیف است؛ اینکه در اوج مذاکرت می‌گویند آمریکا با یک دکمه می‌‌تواند نیروهای مسلح ایران را نابود کند؛ این چه نوع دیپلماسی است که به جای اینکه خود را قوی نشان بدهند، ضعیف نشان می‌دهند. اگر آمریکا می‌توانست، لبنان را نابود می‌کرد چه برسد به نیروهای مسلح ایران!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دیپلماسی ضعیف یعنی اینکه هنوز 24 ساعت از زمانی نگذشته بود که نخست‌وزیر فرانسه کاریکاتور پیامبر را در دست گرفت و از آن نشریه حمایت کرد و وزیر خارجه ما در این شرایط به دیدار او می‌رود؛ در حالی که جهان اسلام منتظر بود تا واکنش ایران را در آن شرایط بداند.

نقدی با اشاره به نفوذ جریان گفت: نفوذ جریانی یعنی اینکه فکرمان را عوض کنند؛ یعنی تغییر نگاه، آرمان، سبک زندگی؛ یعنی همانطور فکر کنیم که آمریکا فکر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتار آمریکا در پسابرجام، گفت: آمریکا وحشی‌تر از دوران قبل از برجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی افراد که در داخل مکمل پروژه نفوذ هستند، گفت: برخی به حزب‌اللّهی‌ها می‌گویند تندرو آن هم به این دلیل اینکه انتقاد می‌کنند و حرف حق می‌زنند؛ آقا فرموده‌اند که افراطی خواندن بسیج هم مکمل نفوذ است.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم تهران و ایران جنازه نیستند که انگلیسی‌ها و ملکه انگلیس برای ما لیست تعیین کنند که به چه کسی رأی دهیم یا ندهیم؛ ما باید هوشیار باشیم و خلاف خواست انگلیس عمل کنیم.


ویدیو : سردار نقدی: مردم ایران جنازه نیستند که انگلیس برای آنها لیست تعیین کنند