سخنگوی کاخ سفید: ایران همچنان تحت برخی تحریم هاست : جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید ...



تحریم ها علیه ایران عزیز همچنان ادامه دارد , تحریم ایران , تحریم های ایران

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید با طرح مجدد برخی ادعاها گفت: ایران همچنان تحت تحریم های مهمی از طرف آمریکا و اروپا به خاطر حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر در داخل ایران و ادامه تلاش در برنامه موشک بالستیک است.

به گزارش  میزان به نقل از رسانه های آمریکا، وی افزود: ایران همچنان تحت تحریم های مهمی از طرف آمریکا و اروپا به خاطر حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر قرار دارد.

جاش ارنست گفت: روحانی در حال استفاده از فرصت است تا در سراسر جهان این مسئله را مطرح کند که کشورش بار دیگر آماده فعالیت تجاری است و وی این ادعا را براساس گام های مهمی که کشورش برای برچیدن بخش قابل توجه زیرساخت هسته ای برداشته است،مطرح می کند.

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری ادامه داد: آنها این کار را با حذف نود درصد ذخایر اورانیوم غنی شده و برداشتن قلب راکتور پولوتونیوم و برچیدن یا دست کم غیرفعال کردن هزاران سانتریفوژ و موافقت با سرزده ترین بازرسی ها  انجام دادند و  در عوض ،جامعه بین المللی به ایران اجازه داده است برای از سرگیری روابط تجاری با دیگر شرکت ها و کشورها در سراسر جهان تلاش کند.

وی گفت:ایران همچنان تحت تحریم های مهمی از طرف آمریکا و اروپا به خاطر حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر در داخل ایران و  ادامه تلاش در برنامه موشک بالستیک است.


  اخبار سیاست  خارجی - میزان  


ویدیو : سخنگوی کاخ سفید: ایران همچنان تحت برخی تحریم هاست