سجادی: گزینه وزارت در انتخابات نیستم : معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید ...


معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید این وزارتخانه در انتخابات فدراسیون فوتبال گزینه‌ای ندارد. خبرگزاری فارس: نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره جلسه با مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال گفت: ما قبلا دو جلسه در وزارت ورزش یکی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و دیگری با 14 پیشکسوت داوری برگزار کردیم. به دنبال آن هم با مدیران عامل 16 تیم لیگ برتری جلسه داشتیم تا مشکلات را بشنویم.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش تا چه حدی به مشکلات داوری ورود می‌کند، اظهار داشت: وظیفه ماست وقتی می‌بینیم مشکلات تکرار می‌شود در هر رشته‌ای که باشد نظارت کنیم و ارزیابی‌ها را بگوییم.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه این فعالیت‌ها گمانه‌زنی‌هایی برای انتخابات فدراسیون فوتبال است و شنیده شده وزارت ورزش هم گزینه دارد تصریح کرد: اگر برداشت این است اشتباه است. من این جلسات را اداره کردم و گزینه هم نیستم. وزارت ورزش کاندیدایی نه در فدراسیون فوتبال بلکه در هیچ فدراسیونی ندارد. فوتبال به اندازه کافی چالش دارد. این گمانه‌زنی‌ها هم به این جو کمک می‌کند. خیلی‌ها در فوتبال علاقمند هستند که فعالیت کنند امیدوارم که این انتخابات در محیطی سالم برگزار شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره تشکیل کمیته ورزش‌های پایه و مدال‌آور عنوان کرد: پیش از این در یکی دو دوره زمانی این کمیته تشکیل شده بود اما نتوانست کارش را ادامه دهد. وزارت ورزش تصمیم گرفت در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تیراندازی، بوکس و قایقرانی این کمیته را تشکیل دهد. نخستین جلسه آن هم دو روز پیش با حضور همه اعضا تشکیل شد. این رشته‌ها در بازی‌های آسیایی و المپیک مدال زیادی دارند اما ما سهم بسیار کمی از این مدال‌ها داریم.

وی برای اجرایی شدن برنامه‌ها اظهار داشت: در دو سال گذشته مطالعاتی را داشتم. عزم ما این است که کار را به صورت جدی جلو ببریم و این جلسات با حضور وزیر تشکیل می‌شود. می‌توان در ساختار وزارت هم قانونی را قرار داد.

سجادی درباره اینکه آیا بودجه اختصاصی برای این کمیته دارید یادآور شد: ما علاوه بر آموزش و پرورش با دانشگاه‌ها هم ارتباط مستقیم خواهیم داشت و از سال آینده بودجه خاصی را برای برنامه‌هایی که تصویب شده اختصاص خواهیم داد.

معاون وزیر ورزش درباره جلسه امروز وزیر با روسای فدراسیون‌ها گفت: طبق تقویم چهارشنبه آخر هر ماه جلسه‌ای داریم. امروز هم 4 فدراسیون فعالیت‌های خود را گزارش خواهند داد.


ویدیو : سجادی: گزینه وزارت در انتخابات نیستم