ست‌ های بهاری برای ورزشكاران خوش تیپ : بازیكنان تنیس به خوش‌پوش‌ترین ورزشكاران ...


بازیكنان تنیس به خوش‌پوش‌ترین ورزشكاران معروفند. بخشی از این ورزش، انتخاب ست‌های خاص و رفتن به زمین ورزش باكیف و كفش و لباسی است كه به دقت انتخاب شده.
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: بازیكنان تنیس به خوش‌پوش‌ترین ورزشكاران معروفند. بخشی از این ورزش، انتخاب ست‌های خاص و رفتن به زمین ورزش باكیف و كفش و لباسی است كه به دقت انتخاب شده. اگر چرخی در یك فروشگاه ورزشی بزنید، به خوبی دست‌تان می‌آید كه لباس‌های مخصوص هیچ ورزشی به اندازه تنیس جذاب و گیرا نیست. اگر به جمع تنیسورها پیوستید، باید خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی را هم به ویژگی‌های خود اضافه كنید.

ست زنانه

اگر اهل ورزش تنیس هستید، این كلاه‌های نقاب‌دار انتخاب خوبی برای شما هستند؛ كلاه‌های اسپرتی كه در كنار سادگی و زیبایی‌شان شما را خوش‌پوش‌تر می‌كنند. بلندی نقاب این كلاه‌ها می‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت كند.

قیمت: 70  هزارتومان

ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

كمپانی babolat راكت‌هایی را برای تنیس طراحی كرده كه تا دل‌تان بخواهد راحت و سبك است. خانم‌های ورزشكار برای بازی تنیس و رفتن در دل زمین نیاز به راكتی با این ویژگی‌ها دارند. یك راكت نرم و به اندازه كافی سبك كه به راحتی بتوانند با آن ورزش كنند، بدون اینكه احساس ناراحتی كنند.

قیمت: 690  هزارتومان

پیشنهاد ما برای این ست تنیس یك ساك ورزشی آبی و مشكی با برند babolat است. رنگ این ساك آن را تبدیل به نمونه‌ای خاص می‌كند. تردید نكنید كه دست گرفتن این ساك جلوه خاصی به تیپ شما در زمین تنیس می‌دهد.

قیمت: 214  هزارتومان

برای خانم‌های شیك پوش و خوش سلیقه كه اهل ورزش تنیس هستند، این تاپ پیشنهاد خوبی است. برای انتخاب لباس ورزشی در كنار زیبایی لباس، جنس آن نیز اهمیت دارد. بهتر است هنگام این بازی از لباس‌هایی با جنس محكم مخصوص این ورزش استفاده كنید.

قیمت: 130  هزارتومان

برای دخترخانم‌هایی كه دوست دارند متفاوت باشند، این دامن آبی عالی است.  خلاصه اینكه اگر خیال دارید در زمین تنیس شیك و مرتب باشید این ست انتخابی است كه شما را به این هدف‌ می‌رساند.

قیمت: 135  هزارتومان

بهار رسیده و فروشگاه‌های اسپرت مملو از علاقه‌مندان تنیس است كه لوازم مورد نیاز‌شان را تهیه می‌كنند. اگر اهل تنیس باشید، می‌دانید که یكی از ضروری‌ترین لوازم تنیس، کفش است، نمونه كفشی كه در تصویر می‌بینید برای تنیسورها مناسب است. این كفش ست آبی و سفید شما را كامل می‌کند.

قیمت: 360  هزارتومان


ست مردانه

اگر اهل ورزش تنیس هستید، این كلاه‌های نقاب‌دار انتخاب خوبی برای شما هستند؛ كلاه‌های اسپرتی كه در كنار سادگی و زیبایی‌شان شما را خوش‌پوش‌تر می‌كنند. بلندی نقاب این كلاه‌ها می‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت كند.

قیمت: 70  هزارتومان

اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر

این تی‌شرت قرمز یكی از جدیدترین بلوزهای نایک برای آقایان در بازی تنیس است. قطعا انتخاب اولیه شما برای بازی تنیس یك تی‌شرت با شلوارك خواهد بود. با شروع فصل گرما این تی‌شرت خوش رنگ می‌تواند شما را خوش‌پوش‌ترین ورزشكار در زمین تنیس كند.

قیمت: 130  هزارتومان

فراموش نكنید كه كفش تنیس باید كاملا تخصصی باشد؛ به همین خاطر هنگام انتخاب كفش حتما از فروشنده كمك بخواهید تا كفش‌های متناسب با ورزش تنیس را به شما پیشنهاد كند. این كفش قرمز خوش‌رنگ‌ونشان انرژی لازم برای شروع یك ورزش هیجان‌انگیز را به شما می‌دهد.

قیمت: 630  هزارتومان

هنگام بازی تنیس در این فصل به یك كلاه نیاز دارید؛ اما اگر تاپ هم نباشید، كامل بودن تیپ شما مهم است كه بدون كلاه میسر نیست. این هم یك كلاه مناسب، پیشنهاد ما به شما تنیسورهای خوش‌تیپ.

قیمت: 130  هزارتومان

برای انتخاب راكت مناسب باید به موارد زیر توجه كنید: اندازه صفحه راكت، سایز دسته، وزن راكت، طول راكت، عرض راكت و میزان كشش زه. هنگام انتخاب راكت، بد نیست از كارشناس مربوط یا مربی‌تان راهنمایی‌های لازم را بخواهید تا راكتی مناسب انتخاب كنید. این راكت قرمز و مشكی را هم برای این ست در نظر گرفته‌ایم تا ست تنیس شما كامل شود.

قیمت: 819  هزارتومان

برای آقا پسرهایی که می خوهند در زمین تنیس بدرخشند این شلوارک نایک  در فصل گرما می تواند انتخاب مناسبی  باشد. این شلوارک سفید رامی توانید با تی شرت هایی با رنگ های مختلف ست کنید.

قیمت: 240  هزارتومان


ویدیو : ست‌ های بهاری برای ورزشكاران خوش تیپ