ستایش starafrica از علیرضا جهانبخش : پایگاه اینترنتی starafrica با تمجید از ...


پایگاه اینترنتی starafrica با تمجید از علیرضا جهانبخش، او را ستاره آینده‌دار فوتبال ایران معرفی کرد. ایسنا: پایگاه اینترنتی starafrica با تمجید از علیرضا جهانبخش، او را ستاره آینده‌دار فوتبال ایران معرفی کرد.

علیرضا جهانبخش یکی از مهاجمان جوان فوتبال ایران که از داماش راهی نایمخن در لیگ هلند شد توانست درخشش خوبی در لیگ هلند داشته باشد و نام خودش را بر سر زبان ها بیندازد.

پایگاه اینترنتی starafrica با تمجید از مهاجم جوان ایران نوشت: جهانبخش مهاجم آینده دار فوتبال ایران است که در شهر قزوین به دنیا امده است و توانسته در لیگ هلند درخشش خوبی از خود نشان دهد. او که اولین بازی اش را در لیگ هلند برابر والویک انجام داد، این فصل تلاش زیادی کرد تا تیمش در لیگ هلند باقی بماند اما شکست برابر اسپارتا روتردام باعث شد تا نایمخن به لیگ دسته دو هلند سقوط کند.

پیشرفت مهاجم ایرانی نایمخن بسیار جالب توجه بوده است . او در سال 2013 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی برابر تایلند توانست اولین بازی خود را انجام دهد. اولین گل جهانبخش نیز در بازی برگشت برابر تایلند بود و او توانست در پیروزی 3 بر صفر ایران گلزنی کند. عملکرد خوب جهانبخش باعث شده است تا او یک مهاجم آینده دار در فوتبال ایران به شمار آید.


ویدیو : ستایش starafrica از علیرضا جهانبخش