ستاره ها از چه چیزهایی می ترسند؟ : ترس واكنشی طبیعی در برابر پدیده های ناشناخته ...


ترس واكنشی طبیعی در برابر پدیده های ناشناخته است . زمانی كه این واكنش به تجربه ای تلخ تبدیل شود ، می تواند ترس بیمارگونه ای را در فرد ایجاد كند. سینما خبر: ترس واكنشی طبیعی در برابر پدیده های ناشناخته است . زمانی كه این واكنش به تجربه ای تلخ تبدیل شود ، می تواند ترس بیمارگونه ای را در فرد ایجاد كند. برخی از ستارگان معروف نیز در تجربه های تلخی كه در مواجهه با برخی پدیده های عادی داشته اند به نوعی فوبیا (ترس بیمارگونه) در برابر حتی ساده ترین اشیاء و پدیده ها مبتلا شده اند.

«جانی دپ»: از آنجایی كه «دپ» به خواندن رومانهای استفان كینگ علاقه زیادی دارد ، زمانی از چهره رنگ شده یك دلقك را در فیلم Fear of Clowns به شدت ترسید . به گفته خود «دپ» این چهره تأثیری شیطانی داشت . جالب اینجاست كه او زمانی در فیلم «آلیس در سرزمین عجایب‌» به ایفای نقش یك دلقك پرداخت.

 ستاره , ستاره ها , ستاره اسکندری

«دیوید بكهام»: این ستاره فوتبال كه در عرصه مُد نیز شناخته شده است ، از بیماری وسواس رنج می برد. او می گوید : همه چیز باید به طور مرتب و در یك راستا قرار بگیرند. حتی زمانی كه قوطی های نوشابه را در یخچال می چینم باید این نظم رعایت شود.

 هتل ستاره طلایی کیش , ستاره پسیانی , آسمان پر ستاره

«كریستین استوارت»: این ستاره جوان كه به شدت از اسب سواری می ترسید ، پس از بازی در فیلم «سفیدبرفی و شكارچی» تا حدودی بر آن غلبه كرد. هر چند او گفته كه همچنان از اسب سواری متنفر است.

 ستاره قطبی , مجله اینترنتی ستاره , ستاره باکس

«بیلی باب تورنتون»: همسر سابق «آنجلینا جولی» به شدت از اشیاء قدیمی و عتیقه می ترسد . او می گوید : وسایل قدیمی ،‌عمارت های چند صد ساله ، اسباب و اثاثیه عتیقه و سرهای خشك شده حیوانات او را آزار می دهد .

 دره ستاره ها , روزنامه ستاره صبح , ستاره شناسی

«نیكل كیدمن»:‌ زیبای استرالیایی از قرار گرفتن در میان بوته ها خاطره خوشی ندارد . او كه تاكنون بازی در فیلمهای اینچنینی را تجربه نكرده ، از حشرات به خصوص از پروانه متنفر است . جالب اینجاست كه او ترسی از عنكبوت و مار ندارد.

 استخر ستاره , ستاره کره , خاله ستاره

«اوپرا وینفری»:‌ گوینده پرحرف تلویزیون از آدامس متنفر است و  هیچ گاه اجازه استفاده از آدامس را در خانه اش نمی دهد. او گفته مادربزرگش مبادرت به جویدن و تركاندن آدامس داشت و پس از جویدن آنها را روی كابینت می چسباند . روی كابینت ردیفهایی از آدامس های مختلف و رنگارنگ بود كه این كار باعث آزار من می شد.

 عکس ستاره , مجله ستاره , هتل ستاره دریا لنگرود

«كیانو ریوز»:‌ ستاره فیلم «ماتریكس» همواره از تاریكی می ترسد. «ریوز» كه سكانسهای زیادی را در فیلم «ماتریكس» در تاریكی گذرانده گفته از تاریكی به معنای فلسفی آن می ترسد!!!

 سه ستاره , تابلو شب پر ستاره , هتل های 5 ستاره مشهد

«جنیفر لاو هویت»: بازیگر فیلم «لیست موكل» همیشه از پلكان استفاده می كند او ترس ناشناخته ای نسبت به آسانسور دارد.

 لاله و ستاره اسکندری , ستاره اسکندی , هتل های 6 ستاره ایران

«ماتیو مك كانایی»‌: بازیگر فیلم «مایك جادویی» از درب گردان و تونل واهمه دارد. به گفته خودش هر زمان كه قصد عبور از درب گردان را دارد دچار مشكل می شود. او همچنین از ورود به تونل و برخی اتفاقات احتمالی در آن می ترسد.

 اسم ستاره ها , ستاره دریایی , ستاره و لاله اسکندری

«جنیفر انیستون»‌: او از سفرهای هوایی متنفر است . نه تنها فضای كوچك هواپیما او را عصبی می كند ،‌بلكه پرواز و فرود هواپیما برای او ترسناك است.

 فیلم پنج ستاره , لاله اسکندری و ستاره اسکندری , الهام حمیدی و همسرش در مسابقه ستاره ها

«سارا میشل گلر»‌:‌ او كه نقش «بافی»‌را در فیلم «قاتل خون آشام» بر عهده داشته ، ترس بزرگی از قبرستان دارد.

 هر مرد چه چیزهایی باید درباره همسر خود بداند؟ , ستاره مربع , ستاره 20

«وودی ‌آلن»‌: چیزی روی زمین نیست كه این كارگردان بزرگ از آن نترسد. او از حشرات ، اشعه خورشید ، سگها ،‌گوزن ، رنگهای روشن ، بچه ها ، ارتفاع ،  اتاقهای كوچك ، جمعیت و سرطان می ترسد.

 پدر لاله و ستاره اسکندری , ویتامین b در چه چیزهایی است , هتل 7 ستاره

«مدونا»:‌ این خواننده پاپ می گوید چیزی ترسناك تر از رعد و برق در دنیا نیست.

شب پر ستاره , چیزهایی که روزه را باطل میکند , قطار پنج ستاره زندگی


ویدیو : ستاره ها از چه چیزهایی می ترسند؟