ستاره هایی که در منزل وضع حمل کردند : وود بعد از وضع حمل در منزل، خبر به دنیا ...



وود بعد از وضع حمل در منزل، خبر به دنیا آمدن پسرش را در توئیتر اعلام کرد. او می گوید که هرگز نمی دانسته که می تواند در مورد وضع حمل انتخابی داشته باشد و بتواند زایمان طبیعی خانگی خوبی داشته باشد. او از این انتخاب بسیار راضی است.


اوان ریچل وود
وود بعد از وضع حمل در منزل، خبر به دنیا آمدن پسرش را در توئیتر اعلام کرد. او می گوید که هرگز نمی دانسته که می تواند در مورد وضع حمل انتخابی داشته باشد و بتواند زایمان طبیعی خانگی خوبی داشته باشد. او از این انتخاب بسیار راضی است.

 

ترفندها و راه و روش هایی برای نظافت منزل , ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند  , راه و روش هایی برای نظافت منزل

 

جیزل باندچن
پردرآمدترین سوپرمدل دنیا یعنی جیزل باندچن در خانه زایمان کرد و گذشته از آن، زایمان او در وان حمام انجام شد! او در مورد زایمانش می گوید: «دردناک نبود، حتی یه ذره هم دردم نیومد. تجربه خیلی خوبی بود. هرگز انقدر احساس آسیب پذیری نکرده بودم، و در عین حال احساس نیرومندی زیادی می کردم.» جیزل و همسرش، تام بردی، در دسامبر سال گذشته تصمیم گرفتند که دخترشان ویویان لیک (که در تصویر می بینید) هم در منزل به دنیا بیاید.

 

 ستاره هایی که با افزایش سن , ایده هایی برای دکوراسیون منزل , سلبریتی ها و ستاره هایی که سرمایه گذاران موفقی هستند

 دمی مور
این هنرپیشه آمریکایی و بروس ویلیس، همسرش در آن زمان، تصمیم گرفتند که هر سه دخترشان – رومر، اسکاوت و تالولا – در منزل به دنیا بیایند.

 

طراحان برای رنگ آمیزی منزل چه رنگ هایی را تایید میکنند , ستاره هایی که میبینیم , کار در منزل


جولیان مور
لیو، دختر جولیان مور و همسر کارگردانش، بارت فروندلیش، هم در سال 2002 در خانه به دنیا آمد. پسر آنها، کالب، در سال 1997 در بیمارستان به دنیا آمد. این هنرپیشه در مصاحبه تلویزیونی با اپرا وینفری گفت که شادترین روزهای زندگی اش روزهایی بود که فرزندانش کالب و لیو به دنیا آمدند.

 

نظافت منزل , دکوراسیون منزل , ستاره


سیندی کرافورد
این سوپرمدل هم در سال 1999 اعلام کرد که پسرش، پریسلی، در خانه او و همسرش راند جربر در برنتوود کالیفرنیا به دنیا آمد. این زوج آنقدر از این تصمیم خود راضی بودند که سیندی دخترشان کایا را دو سال بعد باز هم در منزلشان به دنیا آورد. سیندی می گوید: «این تصمیم به من نیروی زیادی می داد. حس می کردم در یک ماراتن می دوم.»

 

ستاره ها , فیزیوتراپی در منزل , ستاره اسکندری

 
جنیفر کانلی
این بازیگر و همسرش، پل بتانی، در سال 2011، تصمیم گرفتند که دخترشان، اگنس لارک (که در تصویر می بینید) در استخر زایمان در منزل شان در بروکلین به دنیا بیاید. کانلی دو پسر دیگر هم دارد که یکی از آنها به نام استلان از بتانی و دیگری به نام کِی، از همسر عکاس سابقش، دیوید دوگان، است.

 

بسته بندی اثاثیه منزل , هتل ستاره طلایی کیش , کسب درآمد در منزل

 
الیسون هانیگان
بازیگر سریال "آشنایی با مادر" هر دو دخترش، ساتیانا 4 ساله و کیوا 1 ساله را در خانه به دنیا آورد. او در مورد این انتخابش می گوید: «من از بیمارستان وحشت دارم. بنابراین فکر می کنم که خانه بهترین مکان برای آن باشد که احساس راحتی کنم. در کنارم یک قابله و دستیارش هم بودند.»
 

فیزیوتراپی در منزل مرکز توانبخشی ایرانیان , طراحی داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل

 

منبع:bartarinha.ir


ویدیو : ستاره هایی که در منزل وضع حمل کردند