ستاره‌هایی که سال 2015، باختند : جرج کلونی، جانی دپ و شان پن شاید از درخشان‌ترین ...


جرج کلونی، جانی دپ و شان پن شاید از درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود باشند، اما تماشاگران در سال 2015 تمایل زیادی به تماشای فیلم‌های این بازیگران نداشتند. خبرآنلاین: جرج کلونی، جانی دپ و شان پن شاید از درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود باشند، اما تماشاگران در سال 2015 تمایل زیادی به تماشای فیلم‌های این بازیگران نداشتند.

سه بازیگر یاد شده به همراه شان پن و بیل موری از سوی نشریه فوربز بزرگترین بازنده‌های سال لقب گرفتند. فوربز برای انتخاب این بازیگران میزان بازگشت سرمایه در فیلم‌های آن‌ها را معیار قرار داده است.

بیل موری با فیلم «قصبه را بلرزان» جلودار بازنده‌های هالیوود در سال 2015 است. این فیلم با بودجه‌ای 15 میلیون دلاری ساخته شد و در گیشه 2.9 میلیون دلار فروش داشت.

ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند  , ستاره هایی که با افزایش سن , سلبریتی ها و ستاره هایی که سرمایه گذاران موفقی هستند

«تفنگدار» با بازی شان پن با بودجه‌ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شد. این فیلم توفیقی در کشاندن تماشاگران به سینما در ماه مارس نداشت و به فروشی برابر با 10.7 میلیون دلار دست یافت و فیلم شان پن را در رده دوم فهرست بازنده‌های سرشناس هالیوود قرار داد.

جرج کلونی نام درخشان دیگری است که حضورش نتوانست فیلم پرهزینه علمی تخیلی «سرزمین فردا» را نجات دهد. این فیلم بدون احتساب هزینه‌های بازاریابی با بودجه‌ای 190 میلیون دلاری ساخته شد. «سرزمین فردا» به فروشی برابر با 209 میلیون دلار دست یافت و در فهرست بازنده‌های فوربز مکان چهاردهم را به خود اختصاص داد.

یکی دیگر از فیلم‌هایی که علیرغم حضور بازیگران سرشناسی مانند بردلی کوپر و اما استون به فروش چندان خوبی دست نیافت، «آ لوها» بود. این فیلم که با هزینه‌ای بالغ بر 37 میلیون دلار ساخته شده بود، با فروشی برابر با 26.3 میلیون دلار نهمین بازنده سال بود.

نام فیلم‌های «ما دوستان تو هستیم» با بازی زک افران و «مورت‌دکای» با بازی جانی دپ نیز در فهرست بازنده‌های بزرگ سال به ترتیب در مکان‌های هشتم و دهم به چشم می‌خورد.

فوربز برای به دست آوردن این فهرست علاوه بر بودجه تقریبی فیلم‌ها، داده‌های جدول فروش آمریکای شمالی از ژانویه تا اکتبر سال 2015 را در نظر گرفته است.


ویدیو : ستاره‌هایی که سال 2015، باختند