سبک های ندیده از قالیچه متفاوت در منزل : ممكن است فكر كنید كه تصاویر دیجیتالی ...


ممكن است فكر كنید كه تصاویر دیجیتالی بسیار بزرگ تنها می‌توانند پوششی زیبا برای دكوراسیون دیوارها باشند، اما باید بگوییم كه این تصاویر بزرگ نقشه‌ای خوب برای بافت قالیچه هستند.

متفاوت ترین حلقه های ازدواج که هیچ جا ندیده اید , کار در منزل , نظافت منزل

-1قالیچه‌های دیجیتالی!

پادشا:  ممكن است فكر كنید كه تصاویر دیجیتالی بسیار بزرگ تنها می‌توانند پوششی زیبا برای دكوراسیون دیوارها باشند، اما باید بگوییم كه این تصاویر بزرگ نقشه‌ای خوب برای بافت قالیچه هستند. تصاویر این نوع قالیچه‌ها كه معمولا مناظر و سنگ‌فرش‌های طبیعی است به‌صورت چاپ‌های دیجیتالی در ابعاد بزرگ چاپ می‌شود و به نقشه فرش تبدیل شده، بافته می‌شود. با استفاده از این قالیچه‌ها، حال‌وهوایی طبیعی و بسیار خوشایند بر فضا حاكم می‌شود.

دکوراسیون منزل , فیزیوتراپی در منزل , بسته بندی اثاثیه منزل


کسب درآمد در منزل , فیزیوتراپی در منزل مرکز توانبخشی ایرانیان , طراحی داخلی منزل

-2قالیچه لایه لایه با طرح گل

این قالیچه در هر فصلی حال‌وهوایی بهاری به دكوراسیون خانه می‌بخشد. مهم نیست در چه فصلی هستید؛ با این قالیچه می‌توانید همیشه احساسی بهاری در خانه داشته باشید. این قالیچه حالتی سه بعدی دارد و برجسته بودن آن به‌دلیل وجود لایه‌های گلی بوجود آمده كه روی هم قرار داده شده است. رنگ‌آمیزی این قالیچه كه از سبز و قرمز تشكیل شده است، جلوه دكوراسیون را بخوبی تحت تاثیر قرار می‌دهد. جنس این قالیچه از پشم خالص است كه در سه اندازه: مربع 2x2متر، مستطیل 2.4×1.7متر و مستطیل 3×2متر موجود است. از این‌رو، برای هر نوع فضایی می‌توانید آن را انتخاب كنید.

دکوراسیون داخلی منزل , منزل , کسب و کار اینترنتی در منزل

-3قالیچه پر جنب‌وجوش

طراحی هوشمندانه این قالیچه به‌گونه‌ای است كه رنگ‌های متنوع و زنده آن در حالی‌كه استقلال و شفافیت خود را حفظ می‌كنند، در قسمت‌هایی با هم هم‌پوشانی دارند. استفاده از این قالیچه در دكوراسیون می‌تواند بسیار تعیین‌كننده باشد و جلوه‌ای پرتحرك و مدرن را به فضا القا كند. شكل نامنظم این قالیچه از نظر زیبایی‌شناسی بسیار منحصر بفرد و خاص است. این قالیچه از نوعی پشم بسیار مرغوب بافته شده كه از كیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به نقطه كانونی دكوراسیون شما تبدیل شود.

مجله منزل , درمان در منزل , بازسازی منزل

-4قالیچه سه بعدی

قالیچه سه بعدی، بعدی جدید برای پوشش كف در دكوراسیون است. پرزهایی متراكم و بسیار نرم و جلوه‌ای لوكس دارد. طراح این قالیچه بر این عقیده است كه : " وقتی جهان مسطح نیست چرا قالیچه‌ها مسطح باشند؟!" با این حال، رنگ‌بندی این قالیچه محدود است و تنها در رنگ‌های خاكستری روشن تا سیر و همچنین ارغوانی و اقیانوسی وجود دارد كه از 75 درصد پلی‌استر و 25 درصد پشم بافته شده است.

مبلمان منزل , کسب درآمد در منزل با کامپیوتر , شرکت نظافت منزل

5-قالیچه‌های پشمی دستباف

قالیچه‌های پشمی دستباف یكی از عناصر لازم برای دكوراسیون زمستانی محسوب می‌شوند زیرا بسیار گرمابخش بوده، جلوه‌ای راحت و معاصر دارند. در طراحی این قالیچه‌ها از نقوش سنتی كه مادربزرگ‌ها برای بافتن شال گردن، دستكش و پلیورهای زیبا از آنها استفاده می‌كردند، الهام گرفته شده است. از این‌رو، به محض تماشای آنها احساسی خوشایند به شما القا می‌شود. این قالیچه‌ها در اشكالی متنوع طراحی شده‌اند كه بسیار جالب و دوست‌داشتنی هستند و معمولا از آنها برای فضای جلوی شومینه استفاده می‌شود. رنگ‌هایی كه برای این قالیچه‌ها استفاده می‌شود، بسیار متنوع هستند كه می‌توانید از گزینه‌ای استفاده كنید كه با رنگ‌های استفاده شده در دكوراسیون شما هماهنگی بیشتری دارد.

طرح زوج و فرد از درب منزل , کار اینترنتی در منزل با حقوق , چیدمان منزل

6-قالیچه هنری

این قالیچه دایره‌ای شكل با قطر 152 سانتی‌متر شاهكاری هنری است. در برخی از قسمت‌های این قالیچه از سنگ‌های زینتی استفاده شده كه بر درخشش و جلوه آن افزوده است. در نوعی دیگر از این قالیچه‌ها، خطوط طلایی براق روی زمینه‌ای مشكی مورد استفاده قرار گرفته است.

در نوع دیگر این قالیچه‌های هنری، طرحی قرمز رنگ را روی زمینه‌ای تیره می‌بینید كه بسیار گیرا و برجسته است.

کار در منزل با کامپیوتر , کارآفرینی در منزل , کار در منزل بسته بندی

-7قالیچه‌های پشمی گل‌دار

وجود زمستان و هوای برفی، دلیلی برای خداحافظی با شكوفه‌های زیبا و خوش‌رنگ نیست! شما می‌توانید با استفاده از این قالیچه‌های گرم، نرم و زیبا با طرح‌های گل‌دار حتی در زمستان نیز به شكوفه‌های زیبا سلام كنید و آنها را در خانه خود داشته باشید. این قالیچه‌های دستباف، رنگ‌بندی متنوعی دارند و از رنگ‌هایی جسورانه در طراحی آنها استفاده شده است. بنابراین، با انتخاب هر یك از این قالیچه‌ها می‌توانید افزون بر لطافت و گرما، روح و زندگی را نیز به دكوراسیون خانه خود بیاورید.

منزل ترامب , متفاوت , پرستار کودک در منزل

-8قالیچه‌های چوبی دكوراتیو

اگر تمایل دارید از كف‌پوش چوبی، اما به‌صورتی غیر معمول و خاص در دركوراسیون خود استفاده كنید، به این قالیچه فكر كنید. این قالیچه، نمایی از چوب طبیعی دارد و جلوه‌ای مدرن به دكوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی اتاق كار شما می‌دهد و به‌راحتی به نقطه كانونی دكوراسیون فضا تبدیل می‌شود.

بسته بندی در منزل , زوج و فرد از درب منزل , فروشگاه لوازم منزل

-9قالیچه بومی استرالیا

قالیچه بومی استرالیا با طرحی رنگارنگ و مدرن محبوبیتی جهانی دارد. از سوی دیگر، حال‌وهوایی كلاسیك را به فضا القا می‌كند. این قالیچه در رنگ‌بندی‌ها و ابعاد مختلف در دسترس است.


ویدیو : سبک های ندیده از قالیچه متفاوت در منزل