سایه دار، روی سر همسرکش شیشه‌ای :     یک مرد خشن که زن جوانش را کشت و پیکر ...



 

ربات شیشه شور , سایه 45 , سایه های موازی

 

یک مرد خشن که زن جوانش را کشت و پیکر او را در قلب پایتخت رها کرد امروز در دادگاه کیفری به اشد مجازات محکوم شد.


رسیدگی به این پرونده از بامداد ۲۷ مهر ۱۳۸۷ پس از آن آغاز شد که به محمد شهریاری - بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران - خبر رسید جنازه زن ناشناسی در نزدیکی میدان هفتم تیر - خیابان مفتح - رها شده است.

این مقام قضایی و افسران دایره ۱۰ اداره آگاهی مرکز به نقطه مورد نظر رفتند و با دیدن پیکر زن نگون بخت که به نظر می رسید زیر مشت و لگد از پا در آمده بود رسیدگی به معما را در دستور کار خود قرار دادند.

شواهد نشان می داد جنایت در جای دیگری شکل گرفته و جنازه با ظاهرسازی و پوشاندن لباس خارج از خانه در خیابان رها شده بود.

پلیس برای رازگشایی به تکاپو افتاده بود تا این که مادر سالخورده ای در تلاش برای یافتن دختر ناپدید شده اش به پزشکی قانونی رفت.این زن با شناسایی پیکر دخترش «مهدیه» به افسران تجسس گفت : در چند روز اخیر هیچ اطلاعی از دخترم نداشتم و هر چه به خانه اش تلفن می زدم جوابی نمی شنیدم.

وی با چشمان گریان ادامه داد : به کلانتری محلمان در «دولت آباد» رفتم و ماموران را در جریان گم شدن «مهدیه» قرار دادم تا شاید فرجی شود.دامادم «صابر» هم مدعی بود «مهدیه» قهر کرده و از خانه بیرون رفته است اما .... با قوت گرفتن فرضیه جنایت خانوادگی ، صابر به اداره آگاهی تهران فراخوانده شد.

وی در بازجویی های مقدماتی ادعا کرد هیچ دستی در کشتن همسرش ندارد و ممکن است «مهدیه» در زمان قهر ، قربانی وسوسه های شیطانی مرد یا مردان هوسران شده باشد !

کارآگاهان که مطمئن شده بودند «صابر» ۳۰ ساله دروغ می گوید به بازرسی محل کار و خانه اش پرداختند و با لکه های خون رو به رو شدند.

این مرد وقتی دست خود را رو شده دید چاره ای جز بیان حقیقت نیافت: «مدت زیادی بود که با زنم اختلاف داشتم.من به شیشه ، اعتیاد دارم و در آخرین دعوای خانوادگی با مشت و لگد به جان مهدیه افتادم که از حال رفت.

از ترسم او را پشت ماشینم گذاشتم تا به بیمارستان ببرم اما بین راه متوجه شدم مرده است.چون دستپاچه شده بودم جنازه خونین را شبانه نزدیک میدان هفت تیر رها کردم و گریختم.»

به دنبال بازسازی صحنه جنایت ، کیفرخواست همسرکش صادر و پرونده به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری فرستاده شد.در این نشست که به ریاست قاضی «محمد سلطان همتیار» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان ، کیفرخواست را خواند.

وی اعلام کرد : با توجه به مدرک های موجود و درخواست اولیای دم ، برای مرد جنایتکار اشد مجازات خواهانم.

وقتی نوبت دفاع به «صابر» رسید آدمکشی را گردن گرفت و با تکرار اعتراف های پیشین اظهار داشت : هنوز نمی ‌دانم در زندگی چه مشکلی با زنم داشتم که او را کشتم.

در پایان ، هیئت قضایی وارد شور شد و امروز «صابر» را به اشد مجازات محکوم کرد.رای تا ۲۰ روز پس از ابلاغ ، قابل تجدیدنظر خواهی است.


ویدیو : سایه دار، روی سر همسرکش شیشه‌ای