سامسونگ رقیب سرسخت اپل : سامسونگ بهتر از نوکیا / موبایلی که صاحبش را می شناسد! ...




سامسونگ بهتر از نوکیا / موبایلی که صاحبش را می شناسد! ؛ عکس

 

سامسونگ علاوه بر پیشی گرفتن از نوکیا در تولید و فروش در زمینه کیفیت نیز از برخی محصولات نوکیا جلوتر زده و این در حالیست که بسیاری سامسونگ را رقیب جدی و سرسخت اپل می دانند.

 

سامسونگ , گوشی سامسونگ , تلویزیون سامسونگ

 

 

 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (07 may)، شرکت سامسونگ کره جنوبی (Samsung) با فروش حدود ١00 میلیون تلفن همراه، تنها در سه ماه اول سال جاری میلادی توانسته فروش بیشتری از شرکت نوکیا داشته باشد و مقام نخست را در میان سازندگان تلفن همراه از آن خود کند.

 

حالا متخصصان عرصه تکنولوژی موبایل اذعان دارند که سامسونگ علاوه بر پیشی گرفتن از نوکیا در تولید و فروش در زمینه کیفیت نیز از برخی محصولات نوکیا جلوتر زده و این در حالیست که بسیاری سامسونگ را رقیب جدی و سرسخت اپل می دانند.

 

 

قیمت گوشی سامسونگ , سامسونگ s7 , تبلت سامسونگ

 

 

 

در راستای این رقابت، روز پنجشنبه شرکت سامسونگ گوشی جدید گالکسی اس٣ را در مرکز «ارلز کورت» لندن به نمایش گذاشت. این گوشی قرار است اوایل خرداد ماه در اروپا به بازار عرضه شود.

 

قرار است گالکسی اس٣ از بهترین تلفنهای همراه ساخت شرکت سامسونگ باشد. صفحه گوشی تلفن همراه هوشمند گالکسی اس٣ از ایفون بزرگتر است.

 

مدل Galaxy S III دارای چیپ Exynos 4 Quad با فرکانس 1.4 گیگاهرتز دارای صفحه اکران HD Super AMOLED و 4.8 اینچ می باشد. این موبایل از آخرین مدل سیستم عامل آندروید یعنی نسخه 4 استفاده می کند.

 

این گوشی همچنین دارای دو دوربین 8 و 1.9 مگاپیکسلی می باشد و توانایی ارسال اطلاعات برپایه سیستم جی پی اس و گلوناس را دارد.

 

 

یخچال سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ , نوت 7 سامسونگ

 

 

 

صفحه این گوشی به سنسوری مجهز است که میتواند چشمان کاربر را جستجو کند و تا زمانی که کاربر به آن نگاه میکند، روشن بماند و توانایی شناسایی صاحب خود و اجرای فرامین صوتی را دارد.

 

با فناوری های جدید شرکت سامسونگ شرکتهای مانند نوکیا و اپل حتما به فکر خواهند بود تا در این رقابت نفس گیر از رقیب سرسخت خود عقب نمانند.

 

منبع:jamnews.ir


ویدیو : سامسونگ رقیب سرسخت اپل