سالن های موسیقی خارق العاده در جهان : تماشای یک کنسرت موسیقی به صورت زنده خود ...


تماشای یک کنسرت موسیقی به صورت زنده خود لذت بخش است اما اگر در مکانی منحصر بفرد مانند وسط کوهستان باشد، لذت آن دو چندان می شود و تجربه ای فراموش نشدی را رقم خواهد زد.         پادشا: تماشای یک کنسرت موسیقی به صورت زنده خود لذت بخش است اما اگر در مکانی منحصر بفرد مانند وسط کوهستان باشد، لذت آن دو چندان می شود و تجربه ای فراموش نشدی را رقم خواهد زد.

در کشورهای سراسر جهان تالارهایی وجود دارند که در مکان های طبیعی و تاریخی ساخته شده اند، ما تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

1.    فستیوال سالانه « Bregenz» در وین اتریش، از ماه جولای تا اوت و همان طور که در تصویر می بینید، روی صحنه نمایشی خارق العاده و شناور روی آب بر پا می شود.

عکسهای خارق العاده جهان , بزرگ‌ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده , خارق العاده ترین فیلم های جهان


2.    یکی از سالن های موسیقی در بتلهم، پنسیلوانیا در کنار یکی از بزرگ ترین کارخانه تولید فولاد قرار دارد. عجیب است، این طور نیست؟!

زرنگترین و باهوشترین پلیس جهان با حافظه و قدرتی خارق العاده , خارق العاده ترین فیلم های سینمایی جهان , خارق العاده


3.    این سالن تئاتر رومی که متعلق به قرن یک میلادی است در اورانژ فرانسه قرار دارد و جزو میراث جهانی یونسکو است. امروزه معماری سنگی و اصیل آن مورد توجه عموم است و کنسرت های موسیقی زیادی در آن برگزار می شود.

اخبار موسیقی جهان , پادشاه موسیقی جهان کیست , پرفروش ترین آلبوم موسیقی جهان


4.    آمفی تئاتر دالهالا که در قدیم معدن سنگ آهک بوده است، در راتویک سوئد قرار دارد. کنسرت ها حدود 60 متر پایین از سطح جنگل برپا می شوند. این مکان هر ساله از ماه ژوئن تا سپتامیر میزبان علاقمندان به موسیقی است.

بناهای خارق العاده معماری یر ینیا , تصاویر خارق العاده دنیا , مناطق خارق العاده دنیا


5.    آمفی تئاتر سنگ های قرمز که در موریسون، کلرادو قرار دارد، نتیجه رانش تدریجی زمین طی سالهای متمادی است. در ارتفاع 2 کیلومتر بالاتر از سطح دریا شما می توانید نسبت به این مکان دیدی پانوراما داشته باشید.

خارق‌العاده , بناهای خارق العاده معماری در دنیا , ورزش های بسیار خطرناک در خارق العاده ترین مکان های دنیا


6.    سالن تئاتر تائورمینا در ایتالیا تئاتری یونانی است که در اوایل قرن 7 قبل از میلاد ساخته شده است. از سال 1983 تا کنون کنسرت، تئاتر و نمایش های زیادی در این مکان تاریخی و زیبا برپا می شود.

عجایب خارق العاده , جابذه گردشگری خارق العاده , تصاویر خارق العاده از طبیعت


7.    میشکان کلیسایی متعلق به سال 1910 در آتلانتا، جورجیا است که در سال 1996 برای بزرگداشت صدمین سال از بازی های المپیک  مورد استفاده قرار گرفت. این سالن با بالکن های نقاشی شده، سقف های تزیین شده، پنجره های شیشه ای و لوسترهای کریستال بزرگی که دارد، از نظر زیبایی بی همتا است.

تصاویر خارق العاده , بزرگترین شرکت های سازنده آلات موسیقی جهان , طراحی خارق العاده از خانه های وارونه


8.    در آمفی تئاتر رو باز در واشینگتن با 27500 صندلی روی تپه، در حالی که به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهید، از منظره زیبا رودخانه کلومبیا نیز لذت خواهید برد.

مهارت های خارق العاده در ورزش پینگ پنگ , گرانترین سالن های ورزشی جهان , لوکس ترین سالن بیلیارد جهان


9.    این کاخ به طور کامل از سنگ هایی که توسط فردی به نام « Joseph Ferdinand Cheval» جمع آوری می شد، ساخته شده است. ساخت آن 30 سال به طول انجامید و در نهایت در سال 1907 به پایان رسید و اکنون در ماههای ژوئن و جولای کنسرت های موسیقی زیادی در آنجا برپا می شود.

بدست آوردن توانایی های خارق العاده , 10 ابر انسان با ظاهر عادی و قدرت خارق العاده‌ , با 10 جنگنده فوق‌العاده پیشرفته جهان آشنا شوید


10.    « Nikon at Jones Beach Theater» در کنار ساحل جونز در نیویورک واقع شده که در ماههای جولای تا سپتامبر میزبان کنسرت های بزرگ بسیاری است. افراد مشهوری مانند جیمی بافت، ناین اینچ نیلز و نیل یانگ در این مکان اجرای زنده داشته اند.

مفهومی ترین گروه های موسیقی دنیا جهان , tاخبار موسیقی جهان , معروف ترین گروه های موسیقی جهان


11.    غار کامبرلند در مک‌مینویل، تنسی هر ماه از اوت تا دسامبر کنسرت های موسیقی برپا می کند. این سالن که 101 متر پایین تر از سطح زمین قرار دارد، علاوه بر موسیقی، چشم انداز طبیعی و زیبایی را در اختیار تماشاچیان قرار می دهد. 

رمز موفقیت افراد خارق العاده موفق قرن21 , حوادث خارق العاده پس از عاشورا چه بود , موسیقی جهان


ویدیو : سالن های موسیقی خارق العاده در جهان