سارق مسلح بانک ناکام ماند : داریوش به سمت رییس بانك رفت اسلحه را به سمتش گرفت ...


داریوش به سمت رییس بانك رفت اسلحه را به سمتش گرفت و تهدید كرد كه اگر در گاوصندوق را باز نكند او را خواهد كشت، رییس بانك رمز گاو صندوق را وارد و با چند حركت در گاوصندوق را باز كرد. داریوش چشمش به پول‌ها كه افتاد به سمت آن رفت و مشغول پر كردن ساك همراهش شد. روزنامه شرق: چند دقیقه‌ای تا هشت صبح مانده بود، داریوش به نزدیكی میدان تجریش رسید، عینك آفتابی را روی چشمش محكم كرد و به سمت بانك رفت، تصمیمش را گرفته بود قبل از ورود به بانك دستی به كلت كمری كه زیر لباسش مخفی كرده بود كشید تا از بودنش مطمئن شود، با اسلحه احساس قدرت بیشتری داشت. وارد بانك شد اما عینك آفتابی را از روی صورتش برنداشت، شماره گرفت و منتظر ماند تا نوبتش شود اما قبل از اینكه شماره درج شده روی برگه‌یی كه گرفته بود خوانده شود از جایش بلند شد. چند تیر هوایی شلیك كرد و بعد به سبك فیلم‌های هالیوودی از مشتریان بانك خواست كه روی زمین بخوابند.

صدای فریاد مشریان اندك بانك بلند شد اما بعد از چند ثانیه صدایشان پایین آمد و تنها از ترس به خود می‌لرزیدند. داریوش به سمت رییس بانك رفت اسلحه را به سمتش گرفت و تهدید كرد كه اگر در گاوصندوق را باز نكند او را خواهد كشت،

رییس بانك رمز گاو صندوق را وارد و با چند حركت در گاوصندوق را باز كرد. داریوش چشمش به پول‌ها كه افتاد به سمت آن رفت و مشغول پر كردن ساك همراهش شد. حواس او آنقدر پرت جمع كردن پول‌ها شده بود كه متوجه نشد رییس بانك و یكی دیگر از كارمندان پشت سرش آمده‌اند. با چند ضربه او نقش بر زمین شد و چند كارمند دیگر بانك هم به طرفش رفتند. رویای ثروتمند شدن این جوان چند دقیقه بیشتر طول نكشید و بعد صدای آژیر بنزهای پلیس فضا را پر كرد.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: «متهم 30 ساله صبح روز بیستم خرداد ماه امسال وارد شعبه پروفسور حسابی یكی از بانك‌های دولتی در محدوده میدان تجریش شد و پس از شلیك دو تیر هوایی كارمندان و رییس بانك را مجبور كرد كه در گاوصندوق را باز كنند اما پس از باز كردن در گاوصندوق هنگام جمع‌آوری پول‌ها با اقدام به موقع كارمندان بانك دستگیر شد. پس از آن كاركنان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و دقایقی بعد ماموران كلانتری 101 تجریش با موتوسیكلت خود را به محل بانك رساندند و پس از آن خودرو پلیس نیز به محل رسید.»

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: «‌پس از انتقال این مرد به كلانتری تحقیقات مقدماتی از وی آغاز و مشخص شد كه او به شكل انفرادی دست به سرقت زده و همدست دیگری نداشته است.»سرهنگ حاجی‌زاده با بیان اینكه متهم به مواد مخدر اعتیاد ندارد، افزود: « در بازرسی از متهم یك قبضه اسلحه كلت كمری، 21 فشنگ جنگی، یك عینك آفتابی، یك كلاه نقابدار و یك حلقه چسب پهن كشف و ضبط شد.»

به گفته وی متهم دستگیر شده بلامكان است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستور قاضی كشیك دادسرای 34 اظهار كرد: به دستور قاضی رسیدگی به این موضوع بر عهده كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفته و متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان این اداره قرار دارد كه پس از تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.


ویدیو : سارق مسلح بانک ناکام ماند