ساخت سینمایی «پایتخت» بعد از سریال رمضان : تاکنون چهار قسمت از سریال «پایتخت» ...



سریال پایتخت , کارگردان سریال پایتخت , سریال پایتخت 5

تاکنون چهار قسمت از سریال «پایتخت» ساخته شده است که از این تعداد سه مجموعه در نوروز پخش شد و سری آخر هم ماه رمضان روی آنتن رفت.

پس از اتمام پروژه رمضانی «علی‌البدل» که توسط عوامل «پایتخت» ساخته می‌شود، فیلم سینمایی «پایتخت» کلید خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، پس از مذاکرات و تفاهم‌هایی که بین عوامل سریال «پایتخت» و مسوولان صداوسیما انجام گرفت، قرار است پس از اتمام پروژه «علی‌البدل»، وارد فاز تولید فیلم سینمایی «پایتخت» شوند.

تاکنون چهار قسمت از سریال «پایتخت» ساخته شده است که از این تعداد سه مجموعه در نوروز پخش شد و سری آخر هم ماه رمضان روی آنتن رفت.

سریال «علی‌البدل» که از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان است، قرار است از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.

در حال حاضر گروه سازنده سریال «علی‌البدل» در روستای اشتران شهر همدان مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون تمام بازیگران اصلی جلو دوربین رفته‌اند؛ به طور کلی روستاهای شورین، اشتران و ورکانه لوکشن‌های اصلی این سریال هستند.

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال تولید است و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و ... از جمله بازیگران «علی‌البدل» هستند.

همچنین پیشتر الهام غفوری (تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل») در گفت وگو با ایسنا درباره‌ی حساسیت‌هایی که در نگارش فیلمنامه سریال «علی‌البدل» مطرح است، تأکید کرده بود که فیلمنامه این مجموعه با حساسیت و وسواس خاصی نوشته می‌شود و پنج قسمت ابتدایی چندین بار زیر نظر آقای تنابنده بازنویسی شده است.

 


ویدیو : ساخت سینمایی «پایتخت» بعد از سریال رمضان