ساخت خودروهای معروف فیلم‌ها در خانه +تصاویر : ساخت خودروهای معروف فیلم‌ها در ...



ساخت خودروهای معروف فیلم‌ها در خانه +تصاویر

دنیای سینما علاقه مندان بسیاری دارد و معمولا طرفداران دو آتیشه فیلم ها دست به هر کاری می زنند تا به آنچه در فیلم استفاده می شود برسند. یکی از وسیله هایی که معمولا افراد زیادی را جذب می کند خودروهایی است که در فیلم ها استفاده می شود.

خودروهایی که در فیلم ها استفاده می شود معمولا مدل های خاصی هستند که در بازار عادی پیدا نمی شوند. خودروهای بتمن یا خودروهایی که در برخی از فیلم های دیگر استفاده می شود از مواردی هستند که در دنیای واقعی دیده نمی شوند.

 

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , ساخت تصاویر متحرک gif , تصاویر سقوط هواپیما روی خانه مسکونی


"جری پاتریک" از جمله کسانی است که علاقه خاصی به خودروهای عجیب دارد و سعی می کند متفاوت ترین خودروهایی که تنها در فیلم ها دیده میشود را برای خودش بسازد. او برای اینکار حاضر است ماه ها از کار اصلی اش دور باشد تا یک خودروی خاص داشته باشد.

این مرد امریکایی نزدیک به 30 سال است که خودروهای مختلف می سازد اما چندین سال پیش از خودروهای عادی خسته شد و تصمیم گرفت خودروهای عجیب را در خانه خود با کمترین وسایل ممکن بسازد.
این مرد که در ساخت خودروهای دست ساز استاد است تصمیم گرفت تا در حین کار روی خودروهای سفارش داده شده قطعاتی را نیز برای خودروهای عجیب خود کنار بگذارد. او تا به حال توانسته است خودروهایی مانند: بت موبیل، ون اسکوبی دو، خودروی شوالیه و... را بسازد.

 

نرم افزار ساخت تصاویر متحرک , ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ

 

او می گوید خودروی بتمن بهترین نمونه کاری اوست چرا که بیش از 3 سال زمان برای تکمیل آن زمان گذاشته است. او حتی برای خرید خودروهای عادی نیز پول خرج نمی کند و سعی دارد تا خودش از ابتدا یک خودرو را بسازد به همین دلیل زمان ساخت هر خودرو بسیار طول می کشد.

 

این مرد گفته است اگر یک مشتری خوب پیدا کند حاضر است جواهرات خودرویی خود را برای فروش قرار دهد اما قیمت های او بسیار بالا خواهند بود برای مثال تنها یک خودروی بتمن او می تواند تا 1 میلیون دلار قیمت داشته باشد.

 

آموزش ساخت تصاویر متحرک , ساخت تصاویر متحرک , رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف تصاویر

 

ساخت تصاویر سه بعدی در فتوشاپ , ساخت تصاویر سه بعدی آنلاین , ساخت تصاویر متحرک در پاورپوینت

 

تصاویر خانه های زیبا , ساخت تصاویر سه بعدی , ساخت تصاویر گیف

 

تجاوز جنسی صاحبخانه به سارقین خانه اش تصاویر , تصاویر جشن خانه سینما , موزش ساخت تصاویر متحرک به وسیله فتوشاپ

 

تصاویر کوه های معروف تهارن , ساخت دکمه بزرگنمایی تصاویر , تصاویر متحرم ورزش در خانه

 

تصاویر متحرک ورزش در خانه , آموزش تصویری ساخت تصاویر گرافیکی در فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک به وسیله فتوشاپ

 

 منبع:yjc.ir


ویدیو : ساخت خودروهای معروف فیلم‌ها در خانه +تصاویر