زینی‌زاده: اینجا هیچکس جلالی را قبول ندارد! : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ...


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: جلالی اگر به این صحبت‌ها ادامه دهد منتظر پاسخ قاطع ما باید، باشد. خبرگزاری فارس: حمید زینی‌زاده در خصوص صحبت‌های امروز مجید جلالی مبنی بر اینکه با تماس‌های او جلالی از بازگشت به تهران منصرف شده اما حالا مدیرعامل تراکتورسازی حرف‌های دیگری می‌زند گفت: در پی استعفای آقای جلالی که در هیأت مدیره مطرح شد و اعضای هیأت مدیره با این استعفاء موافقت کردند ما جایگزین ایشان را مطرح کردیم که با موافقت اعضای هیأت مدیره روبرو شد و آقای تونی را به عنوان جایگزین ایشان انتخاب و اقدام به مذاکره با ایشان کردیم و قرارداد را نوشتیم و پیش‌نویس قرارداد را هم برای او ارسال نمودیم. تنها مانعی که در این میان وجود داشت طلب ایشان بود که 148هزار دلار از سال قبل باقیمانده بود و ایشان عنوان کرد که این مبلغ را بپردازید تا من به تبریز بیایم.

وی ادامه داد: ما هم جلسه‌ای در تبریز برگزار کردیم تا در خصوص تأمین منابع مالی حضور تونی در تبریز راهکاری بیاندیشیم و در آن جلسه هم آقای اسبقیان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی که حامل پیامی از طرف استاندار آذربایجان شرقی بود در این جلسه شرکت کرد. خود آقای اسبقیان هم پیش از این با آقای جلالی مبنی بر اینکه در جلسه هیأت مدیره باشگاه به ایشان فرصت صحبت داده نشده حرف زده بود. آقای جلالی به ایشان گفته بود که در هیأت مدیره به من فرصت صحبت داده نشده بود. من به آقای جلالی زنگ زدم و به ایشان گفتم که هیأت مدیره می‌خواهد صحبت‌های شما را بشنود. ایشان هم اعلام آمادگی کرد تا در این جلسه حاضر شود و صحبت کند. آقای جلالی به این جلسه آمد و نقطه‌نظراتش را مطرح کرد بعد از او آقای پورجمشیدیان بنا بر توصیه‌هایی که آقای استاندار داشتند که توسط آقای اسبقیان منتقل شده بود تصمیم گرفتند که آقای جلالی در تیم باقی بماند. من التماس آقای جلالی را نکردم این درخواست آقای جلالی بود که در هیأت مدیره صحبت کنم و هیأت مدیره تصمیم گرفت که ایشان باقی بماند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه جلالی گفته زینی‌زاده به او پیشنهاد قرارداد 5ساله در این جلسه داده اما حالا صبحت‌های دیگری مطرح می‌شود اظهار داشت: ما صحبت‌هایی که داشتیم در ابتدای سال به این دلیل بود که ما ظاهر آقای جلالی را شناختیم نه باطن او را و با هم پیش از این کار نکرده بودیم به همین دلیل شناخت زیادی از او نداریم. همه بازیکنان هم به او آقامعلم و استاد می‌گفتند و ما هم طالب اینگونه صبحت‌ها هستیم ما هم آمدیم با ایشان صحبت کردیم اما به مرور زمان هر چه جلوتر رفتیم با واقعیت‌ها بیشتر آشنا شدیم و فهمیدیم که حرف با عمل و محتوا با ظاهر بسیار متفاوت است و به من ثابت شد که با جلالی یکسال هم نمی‌شود کار کرد چه برسد به 5سال!

وی در خصوص اینکه تکلیف جلالی برای ادامه کار در تراکتورسازی چه می‌شود، تأکید کرد: من در تراکتورسازی کاره‌ای نیستم من فردا به تهران می‌آیم تا استعفای خودم را تقدیم آقای پورجمشیدیان رئیس هیأت مدیره کنم و امیدوارم که ایشان هم این استعفاء را بپذیرند چون من به عملکرد مجید جلالی اعتقادی ندارم و هفته دوم هم این تشخص را دادم و اینگونه نیست که ما هفته دوم یا سوم نظرمان برگردد.

وی افزود:‌ اینها شرایطی ایجاد می‌کنند که کسی از آنها انتقاد نکند چون زمین به آسمان می‌رود و آسمان به زمین می‌آید شرایط را طوری می‌کنند که کسی نتواند حرف بزند. من دلایل استعفایم را فردا بر روی سایت باشگاه قرار می‌دهم تا همه از آن مطلع شوند.

زینی‌زاده درباره صحبت مجید جلالی مبنی بر اینکه تمام مشکلات تیم فوتبال تراکتورسازی به علت سوءمدیریت شما بوده اظهار داشت: من نمی‌دانم مدیریت یعنی چه من 35 سال است که مدیریت می‌کنم. زمانی که آقای جلالی می‌خواست تسویه‌حساب کند 65درصد از مبلغ قراردادش را گرفته بود این نشان از حسن مدیریت من است نه سوءمدیریت.

وی در خصوص صحبت‌های جلالی که گفته بود شماره تلفن همراه او در فضای مجازی منتشر شده و هر روز پیام‌های تهدیدآمیز و توهین‌آمیز زیادی به او می‌شود، ادامه داد: شماره موبایل من هم در شهر پخش شده و روزی هزاران بار تماس تلفنی و یا پیامک دارم. اگر ایشان راست می‌گوید برود پیگیری کند که چه کسی این کار را کرده و چه پیام‌هایی به او داده است. این را باید پیگیری کند اما این را باید بگویم که از ابتدای فصل ما جلالی را به تراکتورسازی آوردیم هیچکس در باشگاه به او اعتقاد نداشت اما من و کانون هواداران تلاش کردیم و حمایت همه را به نفع او جذب کنیم تا مورد قبول عامه مردم قرار گیرد. اما الآن به آن نتیجه می‌رسیم که همان هوادارانی که در ابتدای فصل می‌گفتند او به دردمان نمی‌خورد درست می‌گفتند و ما به حرف آنان توجهی نکردیم. ما تلاش کردیم که همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از او بشود اما باید این را در نظر داشت که این عملکرد و رفتار ماست که باعث می‌شود با ما برخورد صورت بگیرد و یا تفرقه ایجاد شود. اینها عملکرد ماست نه جوسازی دیگران. جلالی به عملکرد خودش چه از نظر فنی و چه از نظر مدیریتی مورد ارزیابی قرار دهد و بعد این صحبت‌ها را انجام دهد.

زینی‌زاده درباره اینکه جلالی ادعا کرده برای حضور تونی در تراکتورسازی قرار است 150هزار دلار نصیب کسی شود، افزود: این حرف‌ها شائبه ایجاد می‌کند قرارداد تونی نصف قرارداد جلالی است. تونی برای خودش و دو دستیار دیگرش 200هزار دلار پول می‌خواست که این مبلغ تا زمان لیگ قهرمانان آسیا بود که نصف رقم قرارداد مجید جلالی است. جلالی در ابتدای فصل با ما قراردادی یک میلیارد و 200میلیون تومانی امضاء کرده است. قرار بود سه مربی به عنوان دستیار در کنار او باشد و سه مربی هم به عنوان آنالیزور کادر فنی را کمک کند. که این سه آنالیزور تبدیل به یک آنالیزور شد که آن هم حضور آقای حبیبی بود که او هیچ مدرکی در این زمینه نداشت. ایشان یک چهارم این قرارداد را برای 6 نفر اختصاص داد و 3چهارم آن را برای خودش برداشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اظهارات جلالی مبنی بر اینکه سال گذشته که تونی سرمربی این تیم بود او با جلالی مذاکره کرده و حرف‌های ناگفتنی‌ای در خصوص این مربی پرتغالی انجام داده اظهار داشت: ما در سال‌های گذشته آقایان تونی و قلعه‌نویی را به تبریز آوردیم ما درباره آقای تونی گفتیم که ایشان به دلیل تفاوت‌های فرهنگی نتوانستند تیم را به خوبی مدیریت کنند اما از نظر فنی بسیار خوب بودند.این مربی همزبان و هم فرهنگ ما نبود و من این حرف را همین حالا هم می‌زنم و حرف خاصی ندارم. رفتن آقای تونی به دلیل ضعف مدیریت بود چون نتوانست با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند و موضوع دیگری در میان نبود.

وی ادامه داد: من هیچ صحبت خاصی نکردم و دلیل هم برای آن وجود ندارد الآن هم که آقای جلالی این حرف‌ها را زده من پاسخ دادم. قرارشده ما صحبت نکنیم اما اگر آقای جلالی بخواهد از فرصتی که به او داده شده سوءاستفاده کند و حرف بزند منتظر جواب قاطع و منطقی ما باشد.


ویدیو : زینی‌زاده: اینجا هیچکس جلالی را قبول ندارد!